voelen jullie al wat...???

hoi hoi,

Ik ben nu ruim 17 weken zwanger en een week geleden voelde ik onze kleine voor het eerst. Sindsdien voel ik hem/haar de ene dag wel de andere dag niet. Mijn man heeft het nog niet gevoeld, maar dat komt vanzelf.
Echt een heerlijk gevoel. Het begint nu steeds echter allemaal te worden.

Groetjes Conny

Hoi!

Volgens mij heb ik die van mij 1x gevoeld. Toen was ik 14+5. Wel vroeg lijkt mij maar het kan bijna geen darmen zijn. Maar daarna heb ik het niet meer gevoeld. Helaas. Maar goed dat komt wel!

Ester

Hoi Rije,

Ik ben op zich wel zeker maar ik zit wel te wachten wanneer het nou weer komt! Zit soms een beetje te duwen in mijn buik...... Maar nog niks. Hoorde net dat mijn buurvrouw hem.haar nu wel kan voelen maar die is nu 20 weken... Nog even geduld!
Strakt worden we er gek van! hahahah

Ester

Hoi,

leuk om te lezen hoor.
Ik ben zelf zwanger van onze eerste en ik voelde de kleine al met 14 weken en  5 dagen!
Heel erg vroeg dus. Volgens de vk ligt mijn placenta waarschijnlijk aan m'n rugkant en voel ik het daardoor zo goed. Daarnaast was/ben ik slank en ook dat schijnt er voor te zorgen dat je het eerder voelt.

In het begin was het een soort gekriebel maar nu wordt het wel steeds een beetje duidelijk. Supergaaf!
Het heeft voor mij er heel erg toe bijgedragen dat ik me nu veel meer zwanger voel. Ik besef het meer zeg maar.
Je bent ook echt nooit meer alleen, heerlijk.
Geniet er allemaal maar lekker van!

Prinses, 19wkn

Ja, da's wel gaaf he, dat idee van: He, ik heb nu voortdurend m'n kind bij me, :)
Ik ben nu 4 maanden en bij mij zie je het nog niet zo: ben vrij slank en door m'n sterke buikspieren groeit ie lekker naar binnen, (minder fijn voor de ferquentie van m'n toiletbezoekjes, :-D).
Maar goed, zat laatst in de trein en dat idee van : Heb nu steeds m'n kindje bij me en niemand die het weet hier, dat was wel even bijzonder, Zat gelijk met een big smile in de trein... mensen zullen wel gedacht hebben: wat heeft die?

Inmiddels ben ik wat zekerder dat ik de baby idd voel: ook overdag voel ik nu steeds allerlei gekriebel, en inmiddels weet ik wanneer het m'n darmen zijn en wanneer niet, :)
Erg gaaf.... Als ik 's morgens in bed lig, reageert ie ook erop als ik met m'n hand over m'n buik ga: kruipt er echt naar toe, begint te draaien, enzovoort. Ik moet er wel eventjes uit zijn geweest, blijkbaar wordt ie daar wakker van, :)

Ja hier kriebelt de kleine er ook flink op los,vooral als ik avonds in bed lig,heerlijk in me onderbuik is hij/zij dan druk heen en weer.
Voel hem ook vaak draaien in me buikkie.
Het is me 3de zwangerschap en begon hem of haar al te voelen rond de 10 weken.

Groetjes Franny (15 weken en 4 dagen)

Geniet ervan zou ik zeggen:D

Terug
Bovenaan