voelen jullie al wat?

Meiden, ik ben benieuwd of er iemand is die de baby al voelt....
Bij mijn dochter ( 1e x zwanger) voelde ik het bij 20 weken voor het eerst, bij mijn zoon rond 16 weken.

En nu? Ik ben nu 14,4 weken zwanger, en een aantal dagen geleden dacht ik echt wat te voelen...Helaas is het nu toch weer behoorlijk 'stil' in mijn buik...Ik weet natuurlijk wel dat je het in het begin niet dagelijks voelt, dus maak me geen zorgen

hoi 3e kindje,

ik ben nu 15,4 weken. en ik heb ook al het gevoel dat ik 1,5 week geleden wat gevoeld hebt. net alsof ze onder in je buik aan het kriebelen zijn.
de laatste tijd voel ik wel plofjes maar of dat dat mijn kind is of mijn darmen? durf het eigenlijk niet zo goed te zeggen.
nu zwanger van mijn 2e kindje

Hoi 3e kindje

Ik ben nu bijna 14 weken en ik had al een tijdje geleden wat gevoeld. Ik moest toen toch naar de verloskundige en dacht ik vraag het gelijk aan haar. Maar ze zei dat het echt zou kunnen. Ik voel niet dagelijks wat in mijn buik maar het is wel steeds hetzelfde wat ik voel dus het kan maar zo zijn dat het dus wel zo is.
En ze zeggen dat je het sneller voelt als dit je tweede (of meerdere) kindje is.

Hoi,

Wat leuk dat jullie al wat voelen. Ik ben nu 14.2 weken zwanger van ons 1ste kindje, maar volgend mij voel ik nog niks. Mijn vriendinnen zeiden dat het net voelt als plofjes in je buik. Ik zou het niet goed weten, maar kan niet wachten tot ik onze baby kan voelen bewegen.

Ja hoor, hier dagelijkse activiteit in mijn buik. Wordt een druk baasje / bazinnetje! Maar zo leuk om te voelen! Ben nu ruim 17 weken en voelde het een week of 3 geleden voor het eerst. Jammer dat mijn man en dochter het nog niet kunnen voelen, hopelijk komt dat nog, mijn placenta ligt aan de voorkant en dat betekend dat je van buiten niet zo snel wat voelt zei de vk. We zullen zien.... we tllen af tot 11/11 voor de 20 wekenecho :)

Hallo,

Ik ben nu 15,3 dagen, en voel nog niks in mijn buik.
Wel is mijn buik in het weekend erg gegroeid en trekt alles. Mijn buik voelt af en toe hard aan. Er gebeurt dus wel van alles, maar kan niet wachten tot ik het echt voel !

Noord 83

hallo

met 14 weken voelde ik al zachtjes wat geplof in mijn buik maar sinds gisteren kon ik het heel goed voelen ik zat in de auto en voelde 5 seconde wat plofjes en s`avonds toen ik op bed lag weer precies het zelfde.ik ben nu 16 weken!vandaag bij de verloskundige geweest en alles was goed helemaal weer blij!!

groetjes

Terug
Bovenaan