voelen jullie al wat?

wat leuk dat al zoveel meiden iets voelen, best snel al hoor! Helaas is het vorige week bij een paar keer gebleven, nu voel ik echt niets meer! Ik hoop dat ik snel iets voel weer hoor, dit maakt me een beetje onzeker of het allemaal nog wel goed is van binnen!

ja is ook leuk hoor je kindje voelen zo apart en zo mooi.ik vind het zo en zo een kleine wondertje dat er zoiets moois en kleins in je kan groeien!!
ik ben dolgelukkig ermee!!en het komt ook wel weer dat jij het voelt.

Morgen 15 weken zwanger en van de week zeker weten de eerste 'blubjes' weer gevoeld.
Ik herkende het meteen uit de eerste zwangerschap al kwam het wel wat onverwachts omdat mijn placenta aan de voorkant ligt en ik het nog niet verwacht had.
Maar ik voelde het duidelijk vrij hoog en aan de linkerkant terwijl de placenta op de echo wat lager en rechts lag dus kan precies kloppen.
Hopelijk voel ik snel meer want wat is het heerlijk dat leven in je buik!
Verder nog helemaal nieuw hier dus moet me nog een beetje in gaan lezen maar op 21 april uitgeteld van ons 2de kindje!

Ik ben blij dat ik woensdag weer naar de verloskundige mag, kan ik even het hartje horen....Heb echt even die geruststelling nodig merk ik, ik voel zo weinig nog...
nou ja, het is natuurlijk nog vroeg, ben nu 17 weken, maar de vorige zwangerschap voelde ik veel meer al! Dus toch wat onzeker!

En? Is het al wat beweeglijker in jullie buik? Ik voel het nu af en toe ( ruim 19 weken zwanger), vooral rechts onderin mijn lies...
Ik moet zeggen dat VEEEEEl minder voel dan bij mijn andere 2 zwangerschappen!

Terug
Bovenaan