Voelen jullie al wat?

Ik denk dat ik nog niks gevoels heb maar misschien ook wel. Ik weet het niet, het is m'n eerste zwangerschap en ik heb een voorliggende placenta. Dus ik ga er eigenlijk nog niet van uit, ben nu ruim 18 weken.

Lieve meiden, dank jullie wel voor de berichten....
Het zal inderdaad voor iedereen anders zijn.
Maar op een dag zal ik ook met zekerheid kunnen zeggen dat ik Ukkie voel....
Nu vraag ik het me alleen iedere keer af of ik iets voel... pffff, raar hoor.
Je wilt zo graag, maar ja, volgende week de echo, dan kunnen we Ukkie weer bekijken. Dat zal ook een geruststelling zijn....
Liefs Frederique

Ik ben nu bijna 22 weken en voel de kleine pas sinds een dikke week. Heb de hele fase van bubbeltjes en kriebeltjes overigens overgeslagen en voelde hem pas bij de eerste schop. Die kon ik ook gelijk aan dce buitenkant al voelen. Voel hem sindsdien wel elke dag! Dus max nog een paar weekjes :)

Hoihoi

ik ben nu ruim 20 weken en voel de kleine iedere dag enorm tekeer gaan.. eigenlijk van sochtends vroeg tot savonds laat.
Ik moet wel aan het gevoel wennen.. vind het zo vreemd en soms zo eng gevoel.. kan er nog niet 100 % van genieten haha nou komt misschien nog wel
ik voelde hem trouwens vanaf week 17.. die week had ik nog niet echt het idee is dit hem nou!? ik voelde iets geks, maar konden ook mijn darmen zijn.. maar in week 18 ben ik gaan yoga'en en de dag erna was hij continu in de weer wat ik goed merkte haha :)

hoi ik voelde de kleine rond de 18 weken maar sinds deze week erg duidelijk ben nu 20 weken, het zijn een soort van vlindertjes die ik voel en kleine schopjes echt waanzinnig om het nog een keer mee te maken

Ik ben nu 18,5 week onderweg van de eerste en voel mn kleine ukkepuk echt al ruim 2 weken. Hebben bij de controle in de 17e week wel gelachen met de gynacoloog. In de auto praat ik altijd tegen onze ukkepuk, omdat ik merk dat het in m'n buik dan rustiger wordt. Dus in de auto had ik tegen onze ukkepuk gezegd, je doet straks wel even zwaaien naar papa en mama, want bewegen doe je toch al genoeg :)

Toen ze begonnen met de echo lag onze ukkepuk heel rustig met het hoofdje naar beneden en in een keer uit het niets, deed hij/zij het handje omhoog en liet even zien dat hij/zij er was :D Dus ik lag samen met mn partner helemaal in een deuk en legden het uit aan de gynacoloog, die vond het toch ook wel zeer bijzonder :)

14 november hebben we 20 weken echo en ik hoop dat dan alles goed gaat en dat ik dan naar de verloskundige mag, want in het ziekenhuis is soms wel fijn, maar het is voor ons toch elke keer weer een stukje rijden.

Terug
Bovenaan