voelen jullie al wat?

ik ben vandaag 14 weken zwanger...en was ik met 9 weken overtuigd van kleine plopjes onderin....nu voel ik niks...noppes nada!!

ook weet ik dat de plopjes die ik gevoeld heb mijn darmen waren....maar als je zo es om je heen leest/vraagt...moet ik nu toch wel es wat gaan voelen...toch?

he verdorie wat kan je soms onzeker wezen.....zelfs als t de zoveelste keer al is....:S

Bij de zoveelste is de kans groot dat je eerder iets gaat voelen, maar kan nog best een paar weekjes duren.
Ik ben zwanger van de eerste en het enige wat ik voel zijn popjes van mijn darmen en mijn eigen hartslag. Op de echo was het ukje zo ontzettend druk! Maar van al dat getrappel is nog niks voelbaar helaas...zou het wel erg gezellig vinden...

Het kan wel met 14 weken, mijn dochtertje voelde ik al met 14 weken, net of iemand je van binnen aan het aaien was.
Zelf heb ik nu nog niets gevoeld maar ik ben vandaag 12+3, dus dat is nog een beetje te vroeg.
Ik voel wel van alles maar dat is het verschuiven van mijn darmen. Ben wel benieuwd wanneer ik de kleine voor het eerst voel.
ach ja, straks is het: "lig toch even stil". Althans dat had ik dan, mijn dochtertje was heel druk in de buik, en buiten de buik ook ... ;)

ja dat is ook zo,,
en ik ben niet een mager iel vrouwtje dus de baby moet erg hard schoppen wil ik wat voelen door die buik heennatuurlijk...;-)

ik ben gewoon wat onzeker....heb t idee dat t ff stilstaat...mijn buik groeide de eerste weken in een rap tempo...nu ff niet...nee logisch...en gelukkig maar...moet nog wel ff;-)

voor we t weten voele we t...en inderdaad..dan denken we...lig ff stil mama wil zo graag slapen!!;-)

Hoi,

Ik dacht ook iets te voelen en het waren niet m'n darmen. Het leek net of de baby zich afzette en draaide, zo voelde dat.

En ik ben ook 14 weken zwanger en van de 4e.

Bij de eerste voelde ik pas rond 16 weken iets 'porren' vanbinnen. Ik heb nu ('s avonds in bed) af en toe het gevoel dat ik iets voel draaien (ben nu 14 + 2 weken), maar zeker niet iedere dag!
Maak je dus geen zorgen, het komt vanzelf.

Bij de eerste was het met 20 weken pas echt duidelijk dat er iets bewoog en was het ook vanaf de buitenkant te voelen als je geduld had. De eerste heeft me trouwens ook een gekneusde rib geschopt (toen ik rond de 34 weken was volgens mij...).

Hoi,

Ik heb ook het gevoel dat ik af en toe iets voel maar weet niet precies wat ik nu voel.
Ik zei wel zaterdag avond nog het kriebelt aan de binnenkant van mijn buik en het gaat niet,jeuk aan de binnenkant van mijn buik.
Kan de kleine zijn geweest...

Maar ook ik ben heel onzeker en zal blij zijn als ik de kleine bewust ga voelen.

Ik heb de laatste 2 dagen zo'n zeurend gevoel in mijn onderbuik ik hou me maar voor dat de baarmoeder weer flink aan het groeien is,het zijn geen krampen en ik heb ook geen bloedverlies..

Ik ben nu thuis met een flinke verkoudheid,tranende ogen loopneus en als ik me inspan zie ik zwarte vlekken.
Ik doe het dus maar rustig aan deze week.

Ik ben nu 13 weken en 3 dagen.

Volgens mij zou het wel heel vroeg zijn hoor, als je nu al wat voelt.. Denk zelfs dat het met 16/17 weken nog vroeg is. Als zul je de 2e/3e/4e wel sneller voelen denk ik.
Bij mij was het bij beide ronde de 17e week. Ben nu pas 9+4 dus het zal nog even gaan duren. Heb er wel heel veel zin in! Vond het altijd zo heerlijk!
Het ligt denk ik ook wel aan de placenta trouwens, waar je die hebt zitten. Maar goed, het komt vanzelf!

Terug
Bovenaan