voelen jullie al wat?

rian-sanne....ik heb dat dus ook....een zere buik..vannacht slecht geslapen...voelde net of ik wat verkeerds had gegeten...geen kramp...gewoon pijn in mijn onderbuik...heel raar...daarom ben ik ook wat onzeker denk ik

en ja t is ook vroeg...dat weet ik ook wel...bij onze derde heb ik met 17 weken een pretecho gehad...puur omdat ik zo bang was omdat ik dr niet voelde ( onnozel he?)...haha

dus ja...t kan nog wel ff duren...en ik hou gewoon goede moed...t komt vast goed;-)

Hoi Rianfesan,

Dat doe ik zeker lekker de hele dag niksen en slapen.
Boekje lezen...

Ja dat heb ik dus ook omdat ik nog niks voel. Maak ik me zelf onzeker,maar dat komt natuurlijk door canailles je weet wat je moet voelen en dat duurt ons te lang....

De zere buik is nu weg gelukkig was echt zo zeurende pijn,ik denk dat de kleine en de baarmoeder flink aan het groeien is....

De vk zei me de laatste keer wel al dat ik de kleine waarschijnlijk vroeg ga voelen,omdat de moedermelk achter het kindje ligt,nu maar afwachten....

de moedermelk?,...ik denk dat je de moederkoek bedoeld? ( klinkt allebij even smakelijk).....hahaha (deuk hier;-))

mijn pijn in de buik is ook weg....nou moet ik ook zeggen dat ik behoorlijk "min"ben geweest hoor....griep is een groot woord....maar wel verkouden...veel hoesten...en dan span je ook je buik steeds...net of heb je wat een spierpijn gevoel

ook ik neem t er ff van....en voel me al een stuk beter....en als t zonnetje schijnt denk ik...yess...laat de zomer maar komen;-)

ik ben nu 13,5 a 14 weken en ik voel het vooral als ik in bed lig en ik rustig ben.

als me vriend thuis komt en ze hand op me buik legt voelt hij het ook al bewegen ik blijf zeggen dat ik verder ben dan die 13,5 a 14 weken maar ja in het ziekenhuis zullen ze het wel weten?!?!?!?!?!?!

het is voor mij de eerste maar bij mij is 1+1 nog steeds 2

ik heb in november me laatste echte menstruatie gehad en in december maar 0.5 dag een bloeding gehad!!!

ik blijf dit ook in het ziekenhuis zeggen maar ze zeggen nog steeds dat ik uiterlijk 14 weken ben!!!

nog steeds onzeker over de uitgerekende datum!!

het is van 12-09-2012 naar 09-09-2012 gegaan

nu heb ik de 14e weer een echo dus ben benieuwd wat ze dan zeggen maar in ieder geval al veel gevoel in me buik van de kleine jongen of meid !!!

kelmar...
t lijkt mij idd dat je verder bent want met 13 weken kan je man onmogelijk de baby voelen...bestaat niet!!

of hij voelt jou hartslag...of je darmen...maar de baby kan niet...tenzij jke een reus in je buik heb;-)

veel plezier de 14 e...;-)

heey,mijn 1e voelde ik al bewegen met 17weken,en nu ben ik a.s.maandag 15weken en heb de avonden als ik rustig alleen ben dat ik de kleine soms kleine plopjes voel geven.ik weet zeker dat dat het is want herken het wel van mijn andere zwangerschappen

Terug
Bovenaan