Voelen jullie de baby al

Hallo

Ik vroeg me af of jullie de baby al voelen bewegen? Ik ben nu 18 wk 2 dgn zwanger van mijn eerste kindje. Wil het zo graag voelen. Voel al wel een paar keer wat plopjes links in mijn buik maar ik vraag me af of dit mijn kindje is of mijn darmen. Ik hoor graag jullie verhalen.

Liefs tamjo

Ooooh ik weet wag je bedoelt. Ben nu 18 weken en 5 dagen en voel soms een plopje en weet ook niet of t nou de baby of m'n darmen zijn. Soms denk ik wel dat t de baby is. Spannend hè
Ben oom benieuwd naar de andere verhalen!!

Ik ben nu 21,2wkn en het begon idd met plopjes bij mij...nu wordt het steeds duidelijker.
Als mijn vriend ´s morgens zijn hand op mijn buik leg gaat ze helemaal te keer, echt heel lief.

ik denk idd dat jullie plopjes, jullie kindjes zijn :)
geniet ervan!

liefs
nicole

hey,

Ik ben nu 18wk 6dgn, en ik voel haar echt al heel duidelijk. Dit zijn mijn darmen absoluut niet meer.
Ik denk dat als je denkt dat het je kindje is dat het ook zo is.
Mijn zus gaf mij een leuke tip. na het eten rustig op de bank en dan afwachten. Jij hebt gegeten dus krijgt energie en je kindje ook! Ik voel haar dan ook echt heel duidelijk! Het is zo ongelooflijk prachtig om te voelen !!

Liefs

Hey,

Ja ik voel de kleine al sinds dat we 16 wk waren erg vroeg en ja dat waren ook die rare dove plopjes nu heeft het al voetbalschoentjes aan alleen kan mijn man het nog niet zo goed voelen.

groetjes

Ik was deze keer heel vroeg...voelde dit kleintje met 13 weken al. Maar het is ook mn derde dus dat maakt wel uit en van enige stevigheid in mijn buik is (helaas) ook geen sprake wat het ook weer makkelijker maakt... de eerste voelde ik met 17 wk, 2de met 15wk.
Nog even en je weet zeker dat die plopjes je kleintje is!

hoi
weet zeker dat je de kleine voelt, je darmen voelen toch anders aan.
ik voelde de kleine al met 12 weken maar ben ook van de 4e zwanger dus dan ga jet gewoon veel eerder herkennen. het zal alleen maar duidelijk worden

Terug
Bovenaan