Voelen jullie de baby al

Dankjullie wel. Inmiddels uit mijn omgeving ook al meiden die zeggen dat het het echt is. Vind het zo bijzonder en weer een nieuw iets! Mooi hoor. Morgen ook weer naar de Vk om t hartje te luisteren. Ik ga lekker genieten van de schopjes in mijn buik.

Liefs tamjo

Hoi,

Ik voelde de kleine al rond de 14-15 weken. Het is voor mij de 2e, dus dan herken je het inderdaad sneller. Als ik 's avonds in bed lig, leg ik mijn handen op mijn buik en dan meld de kleine zichzelf al vrij snel. Ook overdag als ik bezig ben, ga ik hem/haar steeds vaker voelen. Echt genieten!

GR Ingrid

Ik voelde de baby ook al met amper 13 weken. Wist zelf ook al heel snel dat het de kleine was. Darmen voelen heel anders aan. Met de harde buiken voelde ik het wel minder. Nu doe ik het rustiger aan en voel ik hem/haar weer heel goed. Het wordt ook steeds sterker. Ik kan het zelfs aan de buitenkant voelen, maar misschien is dat ook omdat ik het van binnenuit tegelijk voel. Zodra vriendlief er zijn hand oplegt weigert de kleine nog iets te doen, hahahahaaah. (de katten merken het trouwens wel op, die functioneren vooral als kruik. kruipen heel dicht tegen mijn buik en dan ontspant alles.) Tijdens het eten en als ik rustig zit of lig is wordt de kleine juist actief. Vind het heel gerustellend dat ik het voel.

hoi!
ik voel zo heel af en toe sinds 16 weken wat plopjes en wat vlinderachtige bewegingen...(van binnen dus)...ene keer meer dan de andere keer (lekker voor zo'n onzeker iemand als ik........) bij de vorige 2 is me dit nog nooit zo opgevallen en voelde ik het écht pas van 20/21 weken en dan ook van de buitenkant hé....
lfs!

Hey,

Hier word met tijd en wijle een hele rugbywedstrijd gevoerd.
Voel nog niet echt het schoppen maar wel schokjes en het heen en weer schuiven en borrelen.
Echt heel grappig.
Ik voelde de kleinen ook al met 12 weken. Maar toen echt dat inwendig kriebelen. Heel subtiel.

liefs louise

ik benijd iedereen die nu al wat voelt, ik voel helaas nog helemaal niks.
ben nu 17 weken en 4 dagen.
maar kan niet wachten dat ik voor het eerst iets ga voelen.
maar tot die tijd moet ik nog maar even geduld hebben.

groetjes angelique

Ik ben net bij de Vk geweest en zij bevestigde mijn gevoel. Ik heb t nu ook al vaker gevoeld. Ben zo blij en ti's echt een leuk gevoel.

Liefs tamjo

Ik voel de kleine ook alweer bijna een maand. Heel geruststellend, maar soms ook vreselijk verontrustend als je dan ineens een dag niets voelt. De vk heeft me dan ook op het hart moeten drukken dat het uberhaupt al een luxe is dat ik de kleine nu al voel en dat het voorlopig heel goed kan dat ik het nog niet elke dag voel. Pas vanaf wk 28 willen ze dat je het elke dag voelt. Dus dat duurt nog even.
Ik ben in ieder geval blij dat ik de kleine voel.
Heb ook het idee dat ie soms reageert op dingen die ik doe of eet.

Terug
Bovenaan