Voelen jullie de kleine al?

Nou ja de vraag is duidelijk hé ;)
Ik had van de week wel even het idee, toen ik in bed lag op mn zij, dat ik de kleine ff voelde schoppen. Kon zo aanwijzen waar de beentjes zaten. Was even maar een paar tikjes (ook echt niet hard ofzo) maar ik geloof niet dat het mn darmen waren want die waren juist een avondje rustig...
Maar aan de andere kant... het zou wel erg vroeg zijn (ben nu 16 weken)... oftewel.. ik ben er nog niet zeker van ;)

Is het je eerste kindje?

Mijn eerste voelde ik met 17 weken, de 2e met 13 weken en deze voelde ik oook al heel vroeg. Naarmate je verder komt in de zwangerschap voel je het steeds duidelijker en weet je dat je dit in het begin ook voelde.

Lekker genieten hoor!

Ik voelde de jongens mijn vorige zwangerschap pas heeeel laat!! Pas met 23 weken! En dat waren er 2!!
Ik baalde toen ontzettend!

Nu ben ik 14 weken en 3 dagen.. En ik heb deze week een paar keer het gevoel gehad.. voel ik nou iets?? haha
Maar het is zo zacht nog.. dat ik ook twijfel..
Ach ja.. ik ga er gewoon voor dat ik het kleintje voel.. Geniet er lekker van.. :)
Het gevoel zal steeds sterker worden.. ik zou het zo leuk vinden als mijn jongens het kunnen voelen.. Ze voelen nu steeds al aan mijn buik.. Erg lief!

ik ben nu 14 weken en bij de eerste voelde ik hem bij de 18 weken. nu ben ik ook al vaak aan het twijfelen maar daar is het nog echt te vroeg voor zei de echoscopiste? ben benieuwd wanneer ik het duidelijk ga voelen ik denk (hoop) nog een klein maandje!

Ja bij mij is het ons eerste kindje, en heel raar maar daarom twijfel ik ook zo erg ;) Want eigenlijk ben ik er heel zeker van dat die schopjes van de kleine kwamen... maar ja dat zou nog niet kunnen he... bij het eerste kindje en dan pas tegen de 16 weken aan...
Maar indd... nog ff geduld en dan kunnen we allemaal onze kleine duidelijk voelen en nog wat langer wachten en we gaan ze door de buik heen zien bewegen :) heerlijk idee lijkt me dat!

hoi,
bij zeide ze altijd je zal het wel sneller voelen.doordat ik slank ben.
nou bij de 1ste was het rond 18de week.bij de 2de die was rustig rond de 20ste week.
deze voel ik al even.ik dacht eerst nee kan niet.
maar je schijnt het nu beter te herkennen doordat het me 3de is.
ik ben nu 17 weken en 4 dagen.me zoontje zit op schoot en ik voel alleen die plop geluiden.zo tegen me zoontje aan,alleen hun merken het nog niet.
gisteren ging me man op me buik liggen,toen voel ik wat duwen.me man hoorde alleen geborrel eens.
2 weken terug tikte ik op me buik zo van moet eens kijken hoe dik ik al wordt zei ik tegen me man.
zo voelde iets over me blaas gaan.toen was het even oooeee.maar goed dat ik niet nodig moest plassen.me moeder zei dat is je straf moet je maar niet tikken op me buik.haha
wordt nog wat als ik het nu al voel.!!! me zoontje was lekker rustig,meer een draaikont.
gr marjan

Hoi!

Hier even een reactie van een mei mama....
Ik voelde de kleine al met 15 weken voor de eerste keer. Het waren drie kleine "plopjes". Toen weer een tijdje niets en nu voel ik het toch regelmatiger en weet ik zeker dat het toen de kleine was.
Volgens mijn vk kan het wel! Dus ik vermoed dat je je kleine wel gevoeld hebt dan....Het is zo'n apart gevoel dat je eigenlijk al weet at het je kleine is!

Gr. Daan
(23 weken en 6 dagen)

Fijn om te horen dat het in elk geval wel kan, haha iedereen hier in de omgeving verklaarde me voor gek ;) En ja je wil het natuurlijk ook graag voelen!

Maar ik had het toevallig vandaag weer, ik was aan het afwassen en opeens weer zo twee plopjes, nu alleen aan de rechterkant....

Terug
Bovenaan