Voelen jullie de kleine al?

Ik ben morgen 16 weken, en ik voel ook af en toe net of er iemand aan de binnenkant van mijn huid "kriebelt'. Ik voel het het beste als ik niets aan het doen ben. Dus volgens mij kan het best wel.

Heey,

Ik ben 15 wk en 3 dagen en voel de kleine al ruim 1 week, bij mijn eerste zwangerschap voelde ik het pas rond de 18 weken maar het voelde wel anders, nu voel ik kleine luchtbellen, toen voelde ik kleine trapjes.
Wel gewldig om dit weer te mogen voelen!!!

ik ben 18wk en 4 dg maar het is de eerste dus ik heb geen idee wat ik moet voelen.
Vorige week zat ik in bad en toen dacht ik iets te voel maar dat was maar heel kort 2 keer achter elkaar en heel snel en daarna heb ik het niet meer gehad dus...... ik heb echt geen idee.
We wachten het rustig af tot het duidelijker wordt....
maar mijn darmen zijn ook echt elke dag aan het rommelen dus wordt het lastig voelen haha!

Groetjes

Nou vannacht kon ik er toch echt niet om heen hoor! Ik lag lekker op mn buik te slapen (ja soms gaat het nog!) toen de kleine toch begon te protesteren (of ik voelde hem/haar gewoon beter doordat ze tegen mn buikwand gedrukt werd) en echt wel een kwartier lang allerlei plopjes en krabbeltjes en waar ik ook stiekem best om moest lachen... telkens gekietel aan de binnenkant van mn buik! dat is echt heel raar....net onder mn navel zeg maar. En als je dan wil jeuken... tja dan helpt het niks ;) Heerlijk gevoel zeg!

Nou ik voel ook nog helemaal niks, mijn tweede kindje, en nu bijna 18 weken maar nog niks waarvan ik echt zeker weet dat het de baby is.... jammer hoor, maar ja de placenta ligt wel aan de voorkant, dus het kan wel kloppen....

Terug
Bovenaan