voelen jullie de kleine al?


De titel vraagt genoeg;). Ik heb de kleine een week geleden voor het eerst gevoeld, met 16 week dus al. Nu laat hij / zij zich meerdere keren op een dag van zich horen, wat een fijn gevoel weer! Ik word mij er ook steeds meer van bewust dat dit echt de laatste keer in mijn leven is dat ik dit allemaal mee maak. Althans, daar ga ik vanuit;). Heel raar vind ik dat.

Voelen jullie je verder goed?
 
Nee ik ben 15wk van nr 3 maar ik voel niks.
Maar dat komt wel. En ik weet dat wij nog een kindje willen hierna maar dat maakt het niet minder bijzonder. Vind mijn man ook zo grappig aan mij. Hij zegt je doet net of het de eerste is.
Echo's blijven spannend. Namen zoeken. Babykaartjes uitzoeken, Sites afzoeken naar babyspullen en zo.

Hoop wel dat ik de baby snel ga voelen
 
Ik denk t vorige week twee keer gevoeld te hebben. was toen 15 weken. eerst savonds in bed, een golvende bubbel en volgende dag smiddags op de bank. verder nog geen rustig moment gehad om me er echt op te concentreren. weekenden zijn altijd druk hier. hoop komende dagen weer wat te voelen. maar als dat niet zo is ben ik niet ongerust. t is vrij vroeg. komt nog wel duidelijker.
 
Vorige week 1 keer, denk ik. Eerste baby dus weet nog niet goed welk gevoel het is. Maar ik denk het wel.
Verder nog niet. Ik probeer er vaak op te letten maar ik heb geduld.
Ben morgen 16 weken, dus heb nog tijd genoeg :)
 
met 16 weken voelde ik ook al iets maar alleen af en toe nog even wat meer gedult haha
het is wel een heerlijk gevoel als je de kleine kan voelen hihi

 
Jaa! Ik voel de kleine nu eindelijk wat vaker op een dag. Ben nu 18 weken zwanger van de 3e. Vind het toch wel weer erg fijn om de bevestiging te krijgen.
 
Bij de eerste voelde ik het pas rond 22 (?) weken, nu met 14 weken al. Heel gek, ik dacht eerst: maar dat kan toch nog helemaal niet? Maar ik voel hem/haar nu eigenlijk wel dagelijks. Nog niet altijd even krachtig, maar dat komt echt nog wel. Geeft wel een fijn gevoel, zo van: hoi, jij bent er ook!
 
Terug
Bovenaan