voelen jullie het ook?

Hallo dames

ik vroeg me af of jullie ook al voelen waar de baarmoeder zit. Ik voel die echt zitten, met fietsen bevoorbeeld. Heb de gevoel alsof een sinasappel in me buik zit hihi ( weet niet hoe ik het anders kan beschrijven)
Ik voel ood duidelijk waar de rand van de baarmoeder ligt. Op de echo zach ik veel vroegwater en een klein minimensje, maar mischien is het normaal.
Ik weet nog van mijn vorige zwangerschappen dat ik ook veel vroegwater had, ozne kinderen kwamen uit met een zwemdiploma haha.
Donderdag afspraak bij vk, ben benieuwd wat ze zegt .

En wat ik gesteren heb meegemaakt????
Was even met de kinderen bij schoonvader op visite en net voor dat we gingen zeg me schoonvader tegen mij: " ben je niet mischien in verwachting? " Ik schrok me rot hehe. Ik ze, hoe zo? Nou jou buik zie je zo dudelijk zitten . Dus ik heb hem uitgelegd dat het mijn darmen zijn, die opgeblazen zijn. Jaja zeg ie.
Nou denk dat we het erder gaan vertellen, de 12 weken red ik echt niet haha. Ik zie al meer mensen naar me buik kijken maar ze zeggen niets ( stel voor dat het niet zo is, staan ze voor de jan met de korte achternaam )
Merken jullie ook dat mensen al wat beginnen te merken ? En stel voor dat ze vragen of je zwanger ben wat zeg je dan? Ik denk dat ik nee zeg en later uitleg dat ik nog geen 12 w was of zo iets

nou het is een hele verhaal geworden, ben benieuwd wat jullie ervaring is

grootjes boontje

Ik voel de baarmoeder inderdaad ook wel wat zitten.
Dit is mijn 3de en laatste zwangerschap. Met mijn andere kinderen heb ik het nooit zo gevoeld, mischien dat ik er nu meer bij stil sta omdat dit de laatste is?

Maar als ze me vragen of ik zwanger ben, dan zeg ik gewoon ja, want ook ik kan het geen weken meer volhouden om te zwijgen.
Want mijn buik begint nu aardig op te zetten, en moet wel vaker naar de w.c.

groet sjoukje

mijn tante vroeg het toevallig verleden week, ik heb toen ook gewoon gezegd dat ik zwanger ben, kan het dan ook niet voor me houden!

ik voel het zelf niet me baarmoeder..maar me buik groeit als kool....
niet normaal..

mijn tante vroeg het toevallig verleden week, ik heb toen ook gewoon gezegd dat ik zwanger ben, kan het dan ook niet voor me houden!

ik voel het zelf niet me baarmoeder..maar me buik groeit als kool....
niet normaal..

Ik had het toevallig gisteren toen ik een gekke beweging maakte, een soort klein drempeltje onderin mijn buik! Buik is ook flink opgeblazen en wij hadden het er gisteravond ook over dat we het waarschijnlijk niet tot de 12e week kunnen verzwijgen. Ik kan mijn broeken al niet meer aan!

Overigens heb ik als ik nu loop, ook het gevoel dat mijn buik echt naar voren steekt in de lucht, heel typisch gevoel ook.

Ik had het toevallig gisteren toen ik een gekke beweging maakte, een soort klein drempeltje onderin mijn buik! Buik is ook flink opgeblazen en wij hadden het er gisteravond ook over dat we het waarschijnlijk niet tot de 12e week kunnen verzwijgen. Ik kan mijn broeken al niet meer aan!

Overigens heb ik als ik nu loop, ook het gevoel dat mijn buik echt naar voren steekt in de lucht, heel typisch gevoel ook.

Ik voel nog helemaal niets :,(
ik zou het echt heel graag willen. Alles is nog zo mysterieus. Hier voel ik me erg ongemakkelijk door.
Volgende week mijn eerste afspraak. Misschien wordt alles dan wat tastbaarder!

ha ha ha ha die schoonvader van je!
Wij het het daarom gewoon al verteld.....mensen vragen er veel naar omdat ze wisten dat we nog wel een derde wilde. Ik voelde het dan als ontkennen, als ik zei dat het niet zo was, en dat wilde ik niet. Dus maar gewoon gelijk tegen iedereen "ja" zeggen.
En oooooooooooooo wat heerlijk om te lezen dat er meerdere al een buikje krijgen! Ik dacht dat ik gek aan worden was! Het is wel opgeblazen en mijn darmen, maar toch! Ik was voor mijn zwangerschap 12 kilo afgevallen, en het lijkt nu of ik weer 3 kilo erbij ben! pppfff

Terug
Bovenaan