voelen jullie het ook?

Ik voel me buik een klein beetje zitten ja! maar mijn vorige was toch echt meer aanwezig.
Op de dag dat ik kon gaan testen ging ik bij fitness met mijn buik ergens op leunen en toen voelde ik daar heel sterk iets zitten!
Een week voor ik deze keer kon testen had ik al wat kwaaltjes dus zat steeds te voelen maar voelde niets en nu nog niet zo veel als toen maar wel een klein beetje;)

Ik voel me buik een klein beetje zitten ja! maar mijn vorige was toch echt meer aanwezig.
Op de dag dat ik kon gaan testen ging ik bij fitness met mijn buik ergens op leunen en toen voelde ik daar heel sterk iets zitten!
Een week voor ik deze keer kon testen had ik al wat kwaaltjes dus zat steeds te voelen maar voelde niets en nu nog niet zo veel als toen maar wel een klein beetje;)

leuke recties

ik zou het ook lifst willen vertellen maar, waar ik me zit is mijn werk. Ik woon in een stad ( maar is meer een dorp) werk bij een drogist en ken veel mensen en als het eentje weet weet het zo iedereen. Ik wil het zowiezo eerst aan mijn ouders en schoonouders vertellen en dan pas tegen de rets. Ik zit ook met mijn contrakt, ik denk dat als ze achterkomen dat ik zwanger ben wordt mijn contrakt niet verlengt.
Bij ons weet het niemand dat we een 3de willen, en als ik het zo over had ( leuk een 3de en zo) kreeg ik overal negative reacties. Zo als waar begin je aan , jij heb al 2 gezonde kinderen, of jij heb maar 2 handen of straks lekker tijd voor je zelf en niet altijd thuis zitten met kinderen, bla bla bla
Het is min leven en ik ga niet de rest laten beslisen wat ik moet doen toch?
En nu ? Help...... wat zou jullie doen

graag hoor ik jullie mening

Boontje, je moet je lekker niets aantrekken van wat de rest ervan vindt. Als jullie het willen en jullie het kunnen, wat heeft de rest van het durp daarmee te maken? Laat ze lekker kletsen, ze zijn gewoon jaloers dat ze het zelf niet aandurven ;-)

Groetjes!

Wij wilden ook wachten tot 12 weken, maar kan mijn buik nu al bijna niet meer verbergen. Bovendien moet ik op mijn werk lullen als brugman om te verklaren waarom ik niet meer mee ga roken na het eten.
Ook mijn collega's zeggen dat ik er anders uitzie, dus doe voorlopig maar geen make-up op, dan gooien ze het daar maar op.
Maar eerst familie vertellen en dan de rest een keer.

x Hanneke

hallo ja inderdaad ik voel mijn baarmoeder ook. ik kan niet tegen mensen ontkennen dat ik zwanger ben ik heb sinds vandaag al positiekleding aan mijn andere kleding pas ik niet meer ze zeggen dat je buik met een tweede ook sneller groeit.

hallo ja inderdaad ik voel mijn baarmoeder ook. ik kan niet tegen mensen ontkennen dat ik zwanger ben ik heb sinds vandaag al positiekleding aan mijn andere kleding pas ik niet meer ze zeggen dat je buik met een tweede ook sneller groeit.

Terug
Bovenaan