Voelen jullie je kindje dagelijks?

Tip: alleen leuke verhalen lezen en gelijk doorbladeren of wezappen/-klikken bij nare verhalen.
Want in de meeste gevallen gaat alles goed, maar je zou bijna depri worden van alle nare verhalen terwijl de kans dat het goed gaat veel groter is.

Dit hou ik mezelf ook maar steeds voor, als ik weer eens pieker.

Iedere baarmoeder maar ook ieder kind is anders waardoor de een soms meer voelt dan de ander. Ik heb een reuze actief kind in mijn buik die ik vaak voel. Hopelijk blijft het niet zo'n schopper als ie ietsjes groter word anders staat me nog wat te wachten... De eerste voelde ik ook goed maar zij was toch wat zachtaardiger in mijn herinnering...
Grtz, Esther.

Hai!!
Bij mij eerste zwangerschap voelde ik de kleine pas met 28 weken, en tot aan het einde maar heel weinig...
Bij ieder controle weer op mn gemak gesteld dat alles goed was en heb een prachtige, gezonde en zeer ondernemende(drukke) zoon!

Nu vanaf 18 weken voel ik het dagelijks en met name 's nachts best heftig, zodat ik er ook wakker van word... Ach het zegt allemaal niet zo veel. Het is maar net afhankelijk waar de placenta zit, of je veel of weinig vruchtwater hebt, of jij jezelf druk maakt of niet... Vertrouw op je gevoel en als je twijfelt kun je altijd contact zoeken met je verloskundige!

Succes ermee!
Groetjes Antoi
(24w)

Hoi,
Ik snap je helemaal. Ik ben nu 27wk3dg zwanger en voel de kleine regelmatig iedere dag. Maar toch als ik de kleine al een uurtje niet gevoelt heb ga ik me al druk maken. Ik denk dat je dat automatisch doet (terwijl het eigenlijk niet nodig is).
Ik voelde de kleine zowiezo pas vanaf 22 weken iedere dag even.
Dus ik zou me niet te druk maken.
Ik heb het even aan de VK nagevraagd en het schijnt inderdaad normaal te zijn als je de kleine de ene dag veel voelt en de andere dag weer wat minder. Ze zegt alleen, vanaf 30 weken zou je de kleine wel elke dag even moeten voelen.

Veel plezier met je zwangerschap!!

Groetjes suzanne

Hallo,

Ik ben Yvon en ben 25 weken 5 dagen zwanger.
Geniet elke dag van het gevoel in me buik.
Als ik me een dag iets minder voel bijv met hoofdpijn etc dan voel ik ons kindje minder.
Ik voelde de baby ook al met 16 weken.
Ons eerste zwangerschap erg spannend.

yvon

Terug
Bovenaan