voelen

hoi hoi.
ik ben benieuwd of jullie de kleine al voelen?
ik ben nu 24 weken en voel het af en toe maar dat komt omdat mijn placenta er voor ligt.
hoe zit dat bij jullie.
groetjes anouk

Hey A onouk,

Nou, zodra ik ook maar even een moment op mijn gemak ga zitten of na een ag werken op de bank neer strijk begint ons dametje meteen flink te zwemmen;). als ik op mijn rug lig en ze is echt goed actief kan ik ook mijn buik zien bewegen! Heb wel het idee dat het nog net te zwak is voor mijn vriend om het goed te voelen aan de buitenkant...(23 w5d)

liefs Tilly

Hoi,

Zelf voel ik de kleine al vanaf week 16. en sinds week 20 kan mijn man haar ook voelen (als ze laag schopt, want de placenta zit bij mij hoog.)

Liefs
Yvonne

hoi hoi
zelf voel ik het ongeveer vanaf de 18e week en anderhalve week later ging ze spontaan ineens papa een schop geven hihi
het wordt steeds duidelijker en als je afentoe goed kijkt zie je het ook een beetje door mijn buik heen omhoog komen
ben nu 20 weken en4dagen vind het erg fijn om haar te voelen ook al zijn het momenten waar je nog niks van kan zeggen wanneer het precies gebeurd...
:D

Hoi Anouk,

Vanaf week 12 had ik al vlinders in mijn buik, het voelde net alsof de kleine in een glas cola belletjes zat te blazen. Vanaf week 19 voel ik echt stompjes en schopjes, maar te weinig voor mijn man om te voelen.
In week 20 voelde mijn man de kleine ook en kunnen we inderdaad 's avonds in bed (als ik op mijn rug lig) mijn buik zien bewegen. Bij de 20-weken-echo was de kleine goed wakker en kon ik dus eindelijk eens zien wat ik voelde, het was stompen met de handjes! We vinden het erg bijzonder. Elke keer als ik nu mijn hand op mijn buik leg, gaat de kleine schoppen of stompen. Leuk die interactie!

Groetjes!

Hoi anouk,

Ik ben zwanger van de tweede (jongetje) en ik voelde hem al heel snel met 15 weken. Nu ligt mijn baarmoeder ook aan de voorkant dus kun je het heel goed voelen. Ik ben nu bijna 21 weken zwanger en voel hem heel erg goed echt een drukte makertje :) Owja mijn man voelde hem met 18 weken voor de eerste keer.

liefs Pauline

Ik ben nu 23 weken, voel zelf al vanaf week 18 beweging van binnen uit. Maar m'n man heeft nog steeds niks gevoeld. Elke keer dan zeg ik wel dat hij moet voelen als ik 't voel, maar dan voelt hij nog niks. Ik heb de placenta ook aan de voorkant liggen, en een behoorlijke vetrand.. :) Denk dat ik daardoor alleen maar onderin wat voel.
Liefs Vissen

Terug
Bovenaan