voelen

Hoi,

Ik kom even meespieken op jullie forum hoor (ben 29 sept uitgerekend). Ik kon de kleine echt pas duidelijk voelen toen ik bijna 20 weken was. Was ook heel raar: van de ene op de andere dag was het overduidelijk en hield 'ie niet meer op! Ik ben nu ruim 25 weken en de schopjes worden steeds harder en duidelijker, mijn man kan ze ook goed voelen. Eerst inderdaad voornamelijk aan de linkerkant van mijn buik, maar nu ook rechts waar de placenta zit. Ik merk ook dat de kleine steeds meer reageert op mijn aanrakingen. Dus als ik rustig ga zitten of liggen en mijn hand op mijn buik leg, dan laat ie snel van zich horen!

Maak je niet teveel zorgen als je nog niets of niet veel voelt, het komt vanzelf!

Geniet ervan!

bij de eerste zat mijn placenta aan de voorkant en voelde ik haar heel weinig dat is nu wel anders je kan mijn buik ook echt zien bewegen en ze schopt lekker veel ben nou 24wk en 6dgn met 16 wkn begon ik haar te voelen de eerste pas met 21 wkn
maak je niet te druk en geniet er van als je het wel voelt

ik heb ook een voetballer(ster) in mijn buik...tjee die kan er wat van,vanaf 14 weken voel ik het al(is de 2e) en mijn man voelde het al eind 18e week.
mijn placenta ligt aan de achterkant...dus dat scheelt veel.
ik heb nu regelmatig dat je mijn buik al ziet bewegen...allemaal klopjes of golven...zo grappig.
ik word er ook regelmatig wakker van...maar ach het is ookwel weer gezellig.

toch een teken dat alles goed is!!

succes met de wedstrijd zondag...die van mij
voetbalt gewoon mee

grt kristel oja 26 weken(18okt uitgerekend)

Terug
Bovenaan