Voelen!!

Vind mezelf echt dik! Zeker in vergelijking met de vorige twee keer. Maar tis allemaal wat meer uitgerekt denk ik dan maar.

En t voelt als plopjes in je buik. Of darm gerommel maar dan helemaal onderin.

vrouwen
meestal voel je het pas na 20 weken.
ik voelde het met 16 weken al. het was niet heel heftig het is indd net of je plopjes voelt in je buik.
ik hoop snel meer te voelen!
Maak je niet druk als je het niet voelt bij de 17 weken. nergens voor nodig
allemaal veel succes met de zwangerschap

Ik voelde het met tien weken al. Het is mijn tweede, mijn verloskundige zei dat dit kon. Ik ben 13 weken. Ik voel het ook nog maar af en toe. Bij de eerste voelde ik het met 15 weken. Mijn buik is al behoorlijk, maar ben nog steeds niet aangekomen.
gr.

Hoi,

ook ik voel de kleine al regelmatig, maar alleen van binnen, van buiten is er nog niets te voelen. Ben ook pas 15wk, maar dit is mijn derde en ben vrij slank... Vooral als ik rustig ga zitten voel ik die kleine druktemaker, idd net plopjes onderin mijn buik, maar soms lijkt het ook of ik de kleine voel verplaatsen van de ene naar de andere kant.
Mijn buuik groeit ook aardig, maar is nog te klein voor mijn positie broeken.

Kan niet wachten tot mijn vriend en mijn kids de kleine ook kunnen voelen!!

liefs,

Ik voelde het ook al vroeg, met zo'n 10 weken. Wij krijgen een tweeling, en ben nu 16 weken. Eerst was het nog af en toe dat ik wat voelde, nu al steeds meer. Bij mij voelt het al gekriebel in je buik. Heb ook al een behoorlijke buik... Ben verder nog niet veel aangekomen.

Terug
Bovenaan