voelt heel raar?help!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
ik heb een vraagje:
sinds een paar dagen moet ik meer naar de wc.(voor boodschap 1 haha)
en normaal heb ik een opgezette buik als ik naar de wc moet, maar nu is het andersom, als ik net ben geweest, zet mijn buik op als een luchtbalon!
wat kan dit zijn?
ook heb ik steekjes in mijn liezen en af en toe een flauw gevoel van misselijkheid.
ik wil nog niet hopen, want het is mijn eerste ronde, en misschien dat het met het ontpillen te maken heeft, maar ik heb ma of zo mijn eisprong gehad, te zien aan het slijm, sorry, dat duidelijk anders was dan normale dagen.
het voelt gewoon allemaal zo raar
iemand tips wat het kan zijn?

Hoi Fiepke,

Ik zit net als jij in de eerste ronde. Ik herken wel wat van dingen die jij hebt. Ik heb ook af en toe een flauw gevoel van misselijkheid en soms pijn in mijn lies.
Ook soms wel wat last van mijn buik heb jij dat ook?
Ik ga er maar gewoon van uit dat het nog is van het ontpillen. Ik durf er niet op te hopen dat het zwangerschap is (hoewel ik het natuurlijk wel heel erg hoop!)
Ik moet volgende week maandag ongi worden, als tenminste alles goed gaat.
Dat slijm waar je het over hebt heb ik ook gehad een week geleden. Denk dat het toen mijn eisprong was.
Afwachten dus....

Ik duim voor je dat je wel zwanger bent!

Groetjes
Von

haha volgens mij lopen we dan gelijk!
ik heb ma 8 mei mijn nod, denk ik
en idd ik heb af en toe wel wat misselijkheid, niet dat ik moet overgeven, zo erg niet, maar wel wat.
het zal idd het ontpillen wel zijn.
ik wil ook niet hopen, maar het is zo moeilijk he haha

Nou dan word het de 8e spannend voor ons allebei!
Lees ook wel eens op internet dat het lang kan gaan duren voordat je ongesteld word. Hopelijk is dat dan bij ons niet zo! Ik ben ook niet zo heel erg misselijk af en toe zo'n rot gevoel gewoon.
Heb ook wel eens pijn onderin mijn rug en jij?
Soms denk ik: verbeeld ik het me niet dat ik deze dingen voel omdat ik zo graag zwanger wil worden...
Maar ja daar komen we dan snel genoeg achter toch?!!

Ben benieuwd hoor hoe het bij jou gaat lopen! Sterkte ermee!

quote: von reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-04-2006 19:19:17'));

Nou dan word het de 8e spannend voor ons allebei!
Lees ook wel eens op internet dat het lang kan gaan duren voordat je ongesteld word. Hopelijk is dat dan bij ons niet zo! Ik ben ook niet zo heel erg misselijk af en toe zo'n rot gevoel gewoon.
Heb ook wel eens pijn onderin mijn rug en jij?
Soms denk ik: verbeeld ik het me niet dat ik deze dingen voel omdat ik zo graag zwanger wil worden...
Maar ja daar komen we dan snel genoeg achter toch?!!

Ben benieuwd hoor hoe het bij jou gaat lopen! Sterkte ermee!

Ja inderdaad ik ben heel benieuwd haha
ik denk eigenlijk wel dat ons lichaam ons een beetje voor de gek aan het houden is,
en mocht het niet zo zijn, dan hoop ik idd dat mijn cyclus wel meteen regelmatig is.
ik heb inderdaad ook een beetje pijn in mijn rug, maar ook vaak een opgeblazen buik
duurt nog zo lang, een week en 2 dagen, ben echt dingen aan het zoeken om te doen, zodat ik er maar niet aan hoef te denken haha
dat rotgevoel herken ik
het is dus of voor ons beiden het ontpillen of het is raak,
maar daar zullen we maar niet aan denken he haha

Heey meiden!

Lastig is dat, he. Je kan namelijk ook voelen wat je graag WILT voelen....ik wel tenminste.

Ik heb mijn nod waarschijnlijk 10 mei en ik ben erg benieuwd. Ik heb het idee dat ik afgelopen woensdag idd mijn ovulatie heb gehad en we hebben ons best gedaan. Ik voelde woensdag en donderdag wel wat steekjes, maar daarna niets meer.

Wat duurt dat wachten lang, he?!!!

Nou, ik duim met jullie mee voor ons :)

Groetjes, Tessje.

tja en bij ieder kriebeltje of misselijkheidje denk je:
zou het zo zijn? terwijl je dat eigenlijk niet moet denken.
echt handig is het niet.
ik had als het goed is ma mijn ei en we hebben op de goede tijden geklust haha
dus we zullen het wel zien....
spannend he

Ja, het is echt spannend deze ronde. Het zou weleens raak kunnen zijn.....

Groetjes, Tessje.

Terug
Bovenaan