voelt heel raar?help!

Inderdaad.  Ik let nu veel meer op je lichaam en bij alle dingetjes denk ik, het zal toch niet??? Helaas weet je niks zeker tot er 2 streepjes op de test staan.
Wachten wachten wachten. BAHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes V.

nou idd
en ik kan op het moment ff nix meer bedenken om te doen, om mijn gedachten ergens anders op te zetten
ga over een maand en een jaar trouwen, ben daar druk mee bezig, maar dat is nog zo ver weg dat ik daar niet zo veel voor kan regelen.
nog tips om het wachten te versnellen?

hoi dames,
heel herkenbaar, dat wachten enzo en die zogenaamde (?) signalen die je van je lichtaam krijg. Ik zit in de 3e ronde, volgens mij hebben we op tijd geklust en nu voel ik me ""anders"". Ik heb zeer gevoelige tepels (anders nooit). heb gewoon het idee dat het wel zo zou kunnen zijn, maar tegelijkertijd piept er een stemmetje in mijn hoofd: ik hou je lekker voor de gek.Mijn nod is 12 mei, dus nog heel lang wachten!
succes allemaal

Een troost meiden; je hoeft echt niks te voelen als je net zwanger bent!
Ik durf het nog niet te geloven maar ik had een heel licht streepje op de test maar ik heb eigenlijk nergens last van, alleen maar veel brandend maagzuur.
En bij mij klopte de theorie van 14 dagen na je ei je ongi ook niet.... en het innestelinsbloed kwam bij mij niet aan het eind van de derde week maar aan het eind van de vierde!

Succes ermee meiden en misschien tot ziens op het decemberforum?
Jaja.... het kan nog een 2006 kindje worden.....yes!

Groetjes Roos

Nou dat is goed nieuws Rosaliek! Hopelijk gefeliciteerd!
Dat geeft mij tenminste ook weer een beetje hoop. Ik voel nu namelijk helemaal niks meer. Nergens meer last van. Soms beetje steken in mijn buik maar dat is minimaal.
Ga er dus maar van uit dat ik deze maand niet zwanger ben, maar je weet het dus blijkbaar nooit!!

Zucht.... afwachten tot volgende week..

Hoi Dames, (en Roos)

Wat fijn om te horen inderdaad dat je niet ergens last van hoeft te hebben!! Des te spannender zullen de komende dagen zijn voor mij....ik zal voor jullie duimen en een beetje voor mezelf, haha.
groetjes Irene.

ik denk ook steeds iets te voelen, maar het zal wel niets zijn.
vind het alleen heel moeilijk om tegen mezelf te zeggen dat het nix zal zijn, want stiekem hoop je er toch op.
kan niet veel meer vinden om mijn gedachten ergens anders op te zetten.
het is ook lastig omdat ik er met niet veel mensen over kan praten, want wij willen onze omg nog niet inlichten

Wij willen de omgeving ook nog niet inlichten. Dat maakt het echt zo moeilijk. Je hebt het gevoel dat iedereen het aan je kan zien dat je ervoor bezig bent, maar dat zit natuulijk allemaal in mijn hoofd!!
Daarom ben ik ook blij dat dit forum er is. Kan je het tenminste met iemand delen.
Ik ben dus echt heel blij met jullie allemaal!!!
Ik probeer gewoon tegen mezelf te zeggen dat het de volgende keer misschien wel lukt. Ik ben dus eigenlijk niet met deze ronde bezig.
Maar blijft moeilijk om er niet iedere minuut aan te denken!!!

Terug
Bovenaan