voetbal ziekte

help!!! de voetbalziekte heeft hier toegeslagen.
erwin kreeg het in zn bolle kop om oranje slingers, toeters, hup holland hup wc papier!! :S en zelf oranje peuken te kopen.
de slingers en toeters heb ik hem direct terug laten brengen, aangezien het hier straks roze versierd wordt, en niet oranje!!!
ook had hij voor de baby en voor nathalia een oranje shirt gezien, maar die heeft hij (gelukkig) laten hangen.

zijn er nog meer mannen zo verzot op voetbal??

heb wel weer moeten lachen.

gisteren was het vollop aan het rommelen in mn buik. dacht echt van: zo, zet nu maar door in echte weeen. (ben morgen uitgerekend)
ik zei voor de grap:

als ze morgen avond (vanavond dus) komt, dan ga je niet die reclame na doen he.
er was nog niet zo lang geleden een reclame, dat die vrouw lag te persen, en manlief juicht die voetballers toe op de tv whahaha.
zag dat hier ook al helemaal gebeuren hoor hahahaha.
stomme voetbal :p

nou, ben benieuwd of er nog meer mannen de oranje ziekte hebben hahaha.

liefs, do

hoihoi

hahahaha jeetje die heeft echt oranje in zijn bol zitten hahaha
hier gelukkig helemaal niks
verder om ons heen in de straten wel heeeeeeel veel oranje

hoop voor je dat hij niet de reclame gaat naspelen , zie t al helemaal voor me hahahahaha

liefs maurilla

Gelukkig houdt mijn man totaal niet van voetbal. Ik wordt al gek als ik alleen maar alle reclames op tv zie. Wat een dingen verzinnen ze zeg.
Maar ik moet zeggen dat ik de oranje Jip en Janneke t-shirts van de Hema voor die kleintjes (uit de folder van deze week) wel leuk vind.
En als mijn leerlingen op school het leuk vinden mogen ze de klas wel oranje versieren. Meestal doe ik ook een pool met ze. Mogen ze de uitslag voorspellen van de wedstrijden van het Nederlands elftal en als je het goed hebt krijg je iets lekkers.
Maar gelukkig niet in mijn huis, ik ga niet eens kijken.

Ja, hier is ook ons huis en een paar van de buren oranje!! Allemaal vlaggentjes van het ene huis naar de andere. Mijn man kreeg zaterdag ook de kriebels en een paar buurmannen deden mee.

Ik vind het helemaal geweldig!! Vooral omdat de kinderen het echt leuk vinden! En ik ben geen voetbalfan, maar het wk vind ik leuk en gezellig!! Noah heeft ook oranje wk schoentjes gekregen en een toeter en een t-shirt! Leuk!!

Wij zijn van de partij!

haha nou hier geen oranje gekte hor!
voetbal vind manlief wel leuk maar niet fanatiek.

Zelf gaan we wel proberen te kijken als ze gaan voetballen, manliefs baas wilde ze allemaal zelfs een vrije middag geven maar dat vonden we wel weer beetje overdreven hihi,

haha de oranje koeken bij sdb waren wel heel lekker,

liefs marina

Hahah, hier is het omgekeerd.
Mijn man is niet zo gek op voetbal en ik vind het weer helemaal leuk dat er een WK voetbal aankomt. Het is hier nog niet Oranje, maar de doos met versieringen staat klaar.
Voor Minoux en mezelf heb ik bij de Hema eenzelfde Oranje t-shirt gekocht.
Ik vind het altijd wel gezellig. Zo'n sfeertje.
Ook een voetbal poule hier.
Verder ben ik overigens niet zo'n voetbal kijker, maar het EK en WK kijk ik altijd graag. Mijn man kijkt dan overigens wel mee, haha.
En dan gillen als er een goal valt en balen als we natuurlijk verliezen.

Dus Do...geen man, maar wel vrouw verzot op (WK en EK) voetbal, hihi.

Suno....hier ook van de parij dus!

Groetjesssss

Hey,

Hier ook hoor!
Ons huis is van binnen en van buiten Oranje.
Ik vind het erg gezellig.
Voetballampjes voor het raam.
WK muziek aan en Nynke gaat ook dansen haha!

Manlief heeft zelfs de eerste wedstrijd van Nederland alvast vrij genomen hahah!

Het was zelfs zo erg dat hij niet op vakantie wilde in juni en juli daarom zijn we in mei gegaan.

Groetjes Stefanie

Hier absoluut geen oranje-gekte in huis gelukkig! Hou zelf absoluut niet van voetbal, en mijn vriend gelukkig ook niet. Die vindt het WK overigens wel weer leuk, die kijkt de wedstrijden van Nederland wel graag. Maar zonder alle toeters en bellen gelukkig!

Terug
Bovenaan