help!!! de voetbalziekte heeft hier toegeslagen.
erwin kreeg het in zn bolle kop om oranje slingers, toeters, hup holland hup wc papier!! :S en zelf oranje peuken te kopen.
de slingers en toeters heb ik hem direct terug laten brengen, aangezien het hier straks roze versierd wordt, en niet oranje!!!
ook had hij voor de baby en voor nathalia een oranje shirt gezien, maar die heeft hij (gelukkig) laten hangen.
zijn er nog meer mannen zo verzot op voetbal??
heb wel weer moeten lachen.
gisteren was het vollop aan het rommelen in mn buik. dacht echt van: zo, zet nu maar door in echte weeen. (ben morgen uitgerekend)
ik zei voor de grap:
als ze morgen avond (vanavond dus) komt, dan ga je niet die reclame na doen he.
er was nog niet zo lang geleden een reclame, dat die vrouw lag te persen, en manlief juicht die voetballers toe op de tv whahaha.
zag dat hier ook al helemaal gebeuren hoor hahahaha.
stomme voetbal
nou, ben benieuwd of er nog meer mannen de oranje ziekte hebben hahaha.
liefs, do
erwin kreeg het in zn bolle kop om oranje slingers, toeters, hup holland hup wc papier!! :S en zelf oranje peuken te kopen.
de slingers en toeters heb ik hem direct terug laten brengen, aangezien het hier straks roze versierd wordt, en niet oranje!!!
ook had hij voor de baby en voor nathalia een oranje shirt gezien, maar die heeft hij (gelukkig) laten hangen.
zijn er nog meer mannen zo verzot op voetbal??
heb wel weer moeten lachen.
gisteren was het vollop aan het rommelen in mn buik. dacht echt van: zo, zet nu maar door in echte weeen. (ben morgen uitgerekend)
ik zei voor de grap:
als ze morgen avond (vanavond dus) komt, dan ga je niet die reclame na doen he.
er was nog niet zo lang geleden een reclame, dat die vrouw lag te persen, en manlief juicht die voetballers toe op de tv whahaha.
zag dat hier ook al helemaal gebeuren hoor hahahaha.
stomme voetbal
nou, ben benieuwd of er nog meer mannen de oranje ziekte hebben hahaha.
liefs, do