voetbal ziekte

Hier ook geen oranje in huis, in de buurt valt het ook mee. Als dat wel zo was had ik wel een slinger opgehangen buiten, maar nu lekker niks.

Mijn man en ik houden niet van voetbal en kijken dus ook nooit, maar dit spreekt me wel aan, al blijf ik er niet voor thuis.

De woonvorm waar ik werk is al wel helemaal versiert, leuk!

Liefs Lientje

Ha ha!!Heb in een deuk gelegen om je uitspraak:'Heb het hem meteen terug laten brengen.'
Nee, hier geen oranje-junk, totaal niet zlefs.
Mijn man haat die arrogante voetballers alsof ze het helemaal hebben gemaakt.(En ik eigenlijk ook.)
Ze zijn zo dom, let maar 'ns op als zer in een talkshow zitten, er komt geen normaal woord uit over noramle sociale onderwerpen...
Zo, dat was mijn frustratie ha ha!
Geen oranje troep dus hier, moet wel oranje bungels halen voor de oudste 2 bij de Super en Oranje GoGo's bij de C1000...Die winkels proberen er allemaal een slaatje uit te slaan...Zou wel grappig zijn als NL er binnen een paar rondes wederom weer uit ligt ha ha!

He, maar...oranje sigaretten...echt waar?!Bestaan die??Geweldig zeg!!!

Groetjes Roos.

ook hier helemaal in to de voetbal super geweldig vind ik dit ook hier is bijna de hele straat versierd..en wij hebben zelfs een buurtfeest tijdens het wk met alle buren en bbq beemer en feesten maar........

ik vind het echt super heb ook een oranje pruik en wk univorm hahahaha

heb dr nu al zin in

Hoezo, komt er weer een wk dan,,,hahahaha
Nee hier totaal geen intresse in voetbal, geen van alle.. ben ik heel blij mee eigenlijk, we kijken ook bijna nooit tenzij we bij mijn ouders zijn, mn vader en broers zijn wel echte fanaten!

Gr MJ

Voetval? Nee, EK,WK... JA!!!!!
Heel de straat versieren doen de buren, dus we hoeven niks te kopen hihi.
Rob wil graag oranje shirt aan en Myrthe heeft er ook al 2! Jaja 1 shirt vond papa niet genoeg hahahaha.
We zijn op vakantie tijdens de eerste wedstrijden, maar Rob kennende gaan we wel kijken naar de wedstrijd haha. Hij neemt nog net niet de laptop mee, maar dat ik vooral omdat het niet mag van mij!
Ach we zien wel. En als NL doorkomt naar halve finale, zijn we weer thuis, hij ook blij.

Terug
Bovenaan