Voetbalemoties

Hallo dames,
misschien een rare vraag, maar ik ben nu 10 weken zwanger en erg begaan met het Nederlandse voetbal in Portugal. Op het moment als Nederland scoort kan ik met niet inhouden en moet ik springen, juichen, maw. een explosie aan emotie... Kan dit kwaad?? Het zijn uiteindelijk altijd abrupte momenten zonder aankondiging....
 
Hormonen; die uitten zich op allerlei vreemde manieren. Go with the flow zou ik zeggen, laat het maar gebeuren.

Het gebeurt mij regelmatig dat ineens mijn geduld gewoon op is, dan raak ik van het ene op het ander moment helemaal gefrustreerd en soms is het dan huilen en tieren en 10 minuten later denk ik bijmezelf, wat ben je toch een idioot. Ach ja, het hoort erbij, ik maak er verder niet teveel van. Hormonen zijn erg onvoorspelbaar.

groetjes, Jane 27 weken
 
als het gezond is blijft het wel zitten ik heb met m'n eerste twee zwangerschappen gewaterskieet en t'is allemaal blijven zitten dus leef je lekker in en doe je blijde sprongetejes
 
Hoi, een gezonde vrucht moet daar gewoon tegenkunnen hoor. Je mag zelfs nog gewoon tennissen, paardrijden, hardlopen etc.
En mijn vk zei ook dat het bijv. geen enkel probleem is als je een sprintje moet trekken om de trein te halen (dat gebeurt mij nl. nogal eens!). Dus geniet lekker van het voetbal en laat je gaan!!
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap en trek je maar niks aan van de flauwe reacties hoor. Inderdaad, als je nu een miskraam krijgt dan was de vrucht niet levensvatbaar en daar heeft jouw gespring niets mee te maken, want een gezonde vrucht kan daar gewoon tegen. (Trouwens, WAT een wedstrijd he, gisteren eng-port!!)
 
jeemig VOETBAL:( HOW BORING EMOTIE DAAROM? JA PRECIES ga lekker paardrijden. je kan je toch wel een beetje indenken wat slecht en wat goed is? of zijn er echt mensen zonder verstand?
 
Terug
Bovenaan