Voetenzak of wikkeldeken?

<p>Hoi! Over ongeveer 4 weken verwachten wij ons eerst kindje. Nu heb ik een vraag over de Maxi cosi.  Ik heb 2 wikkeldekens van koeka met zo'n gaatje erin aan de onderkant. Volgens mij is dat dat hij dan met wikkeldeken in de Maxi cosi kan? Maar als ik 2 wikkeldekens hiervoor heb, moet ik dan ook nog een voetenzak voor de Maxi cosi hebben? Het lijkt mij ook dat de voetenzak warmer is dan een wikkeldeken. Maar aangezien we de zomer in gaan, weet ik niet of hij dan ook echt gebruikt gaat worden? </p><p>Wie kan mij helpen en tips/advies geven :D</p>

Ja je kan die wikkeldekens met gaten in de achterkant gebruiken voor in de maxi cosi. Ik denk niet dat je nog een voetenzak nodig hebt met oog op de zomer. Als de wikkeldeken te koud is kan je altijd nog een gewoon dekentje in de maxi cosi gebruiken

Ja dat gaatje is voor de maxi-cosi, maar eerlijk gezegd vind ik die Wikkeldekens niet fijn en ben ik blij dat ik een voetenzak heb...

Wij kregen vorig jaar ons eerste kindje begin april. En voetenzak helemaal niet gebruikt omdat het ook al te warm voor was we hadden wel altijd dekentje bij ons

Mijn kindje is bijna 6 weken oud en we gebruiken het beiden niet, tenzij je er echt mee wil wandelen ed? Alleen voor in de auto zetten doen we gewoon haar jasje aan en als het echt koud is of hard waait een dekentje erover. Die kan je makkelijk tussen de verkleiner stoppen aan de zijkanten. 

Tantelief is super creatief en heeft een dunne voetenzak voor ons gemaakt! Gebruik hem nu al met dit mooie weer! Natuurlijk nog wel met jasje aan..
Vind persoonlijk een voetenzak fijner!

Dank jullie wel voor de tips!
Ene kant ben ik het eens met het niet kopen van de voetenzak. Maar heb zo'n leuke gezien? mja.. het is inderdaad erg zonde als die niet gebruikt wordt.. 
Keuzes maken, ze blijven lastig met die hormonen haha

Terug
Bovenaan