Voetenzak of wikkeldeken?

Mijn dochter is geboren in oktober en ik heb toen wel een voetenzak gekocht, deze goed gebruikt van oktober-april. Maar in de zomer gebruik je ze écht niet, dan is het echt te warm! Een wikkeldeken of simpel dekentje is dan echt wel voldoende op koudere dagen. In april was mijn dochter 6 maanden en toen groeide ze ook wel uit de voetenzak, dus langer dan 6-7 gebruik je deze niet. In jouw geval zal ik die dus ook zeker niet kopen, over 6-7 maanden wordt het pas weer kouder en is je kindje alweer te groot voor een voetenzak

Ik heb via marktplaats toch een voetenzak gekocht. Ben ook over 4 a 5 weken uitgerekend en verwacht niet dat het dan al lekker warm is buiten. Bovendien vind ik het niet handig de baby steeds een jasje aan te moeten doen. Ik denk dat je als je alleen een wikkeldoek hebt je nog wel een dekentje erbij nodig hebt.

Ik heb zelf wikkeldekentjes in de maxi cosi gebruikt en vind het echt ideaal! Voetenzak geen ervaring mee, maar wat al eerder gezegd is, waarschijnlijk zonde om te kopen als je het warmere weer tegemoet gaat. Kun je beter tegen de tijd dat het weer koud wordt dan kijken wat je het beste aan kunt schaffen. 
Heel herkenbaar dat al die spulletjes zo leuk zijn, en met al die hormonen lijkt alles heel nodig haha 

Terug
Bovenaan