Voetenzak

Hoi,

Mijn tweeling is op 2 mei dit jaar geboren. Ik heb op de markt een stuk fleece stof gekocht en hier dekentjes van gemaakt.
Ik had dubbele en enkele gemaakt en we hebben alleen de enkele gebruikt.
Lakentjes heb ik bij de Hema gekocht, gewoon die eigenlijk voor de wieg waren, ging prima.
De wiegjes waren net als een gewoon bedje opgemaakt.
We hebben behoorlijke warme dagen gehad en heb toen alleen de enkele dekentjes gebruikt, was vaak al veel te warm.
Ik deed ze geregeld alleen het lakentje over als ze achterthuis in de kinderwagen lagen te slapen.
Houd er rekening mee dat ze in zo'n bakje snel warm hebben, dus als het heel warm weer is kun je beter niet met die kleintjes buiten komen.

Na 12 weken waren ze al uit de kinderwagenwiegjes gegroeit, Thomas is extreem groot namelijk.
Toen hij 3 maand was kon je hem vergelijken met een baby van 6 maand, hij heeft inmiddels maat 80/86 aan.
Ze zitten sinds die tijd gewoon in het wandelwagen gedeelte, ben blij dat ik niet van die dure dekentjes heb gekocht toen.

Groetjes Patricia (mama van Thomas en Sophie, 2 mei 2008)

Ps.

Heb wel van die mummyzakken voor de winter, zat bij de kinderwagen, dus...
Mijn buurvrouw heeft hem voor haar zoontje (26 mei) de hele winter gebruikt.

hoi,
wat bedoel je precies? Een voetenzak voor de wandelwagenwieg, voor de maxi-cosi of voor het buggy gedeelte?
Voor de wieg: zou ik ook niet doen, ik wist niet eens dat dat bestond. Een deken en een lakentje en kleren en jasje is vaak meer dan genoeg, ze liggen helemaal beschut zoalng ze nog horizontaal liggen.
Maxi-cosi: tja lijkt me zonde, in de zomer heb je hem niet nodig en sommige baby's zijn tegen de winter al uit de maxi-cosi gegroeid en als niet dan hebben ze al wel genoeg babyvet om met een maillot en broek en jas enz genoeg te hebben.
Kinderwagen buggy zeg maar; dat kan wel makkelijk zijn, ik heb hem veel gebruikt, maar slechts een maand of 4 denk ik. Nu is mijn dochtertje bijna 2 en vande week was het s mrogens koud ik dacht ik prbeer het nog eens; nou dat pastte echt voor geen meter meer! (quinny buzz)

groeten Elke

Terug
Bovenaan