Voetjes in de mond

Doen jullie kindjes ook de voetjes in de mond? Thijs is namelijk erg stijf en ik kan me niet voorstellen dat hij dat ooit voor elkaar krijgt. Gaat ieder kind dat doen? En met welke leeftijd?

Groetjes

Jasmijn doet dit sinds een paar dagen! ze is nu 28 weken oud!

hoe oud is jou kindje? volgens mij gaat elk kindje dit wel doen! maar weet dat niet zeker!

liefs Wilma

Floor doet het ook nog niet zo lang maar nu ze het kan doet ze het met overgave, haha. Alle sokjes moeten uit en de teentjes worden stuk voor stuk netjes schoongesabbeld, hihi. Ze is trouwens bijna een half jaar.
groetjes van Ruth

Goewan-Mats doet het nu een week of 3/4 hij is vandaag precies 19 weekjes,

tijdens de groentehap, likt hij nu de worteltjes tussen zijn tenen vandaan die hij daar met zijn handjes heeft gestopt.

hoi annegien

Weet je zeker dat hij die worteltjes met zijn handjes aan zijn voetjes smeert.
als ik zo die andere foto's van zijn worteltjesfestijn bekijk druipt het er gewoon tussen.

Zal wel smikkelen zijn. hahaha

groetjes irene

Berend heeft zo'n last van zijn tandjes (zie ook topic over tandenknarsen) dat hij op alles fanatiek kauwt wat maar in de buurt van zijn grijpgrage handjes komt.

Zijn grote tenen zijn zo afgekauwd dat het lijkt alsof ze aan het vervellen zijn.

Geen idee of alle kinderen op hun voetjes gaan kauwen. Berend is verder ook niet erg lenig, maar toch genoeg kracht om die voet z'n mond in te duwen.

Hallo

Ik denk dat het per kindje verschilt hoe lenig ze zijn
Meike is een half jaar nu en zit sinds 1,5 maand a 2 maanden regelmatig met haar teentjes in haar mond
Vooral als ze geen sokjes aan heeft vind ze haar teentjes erg interessant

Groetjes Monique

Thijs vind zijn voetjes wel heel interessant hoor. Hij pakt ze ook wel vast en doet zijn mond open maar hij komt niet zover dat ze ook daadwerkelijk in zijn mond verdwijnen.
Hij is trouwens 5,5 maanden oud

Terug
Bovenaan