Voetjes in de mond

De voetjes vast met ongeveer 15 weken en met 17 weken in de mond. En nu wordt er vol overgave gesabbelt en gezuigt aan de tenen (23 weken). Soms lijkt de helft van zijn voetje zelfs te verdwijnen...........
En hij weet ook niet welke het lekkerste is, want ze verdwijnen om en om in de mond.

Anne

Jarno ontdekte zijn voetje met 4 1/2 maand, maar inmiddels is hij bijna 6 maanden en hij sabbelt er nog steeds niet op! Hij kan er wel heel leuk mee spelen. Misschien komt het nog, we zullen het vanzelf merken!

Lien

Thom is echt ontzettend lenig, hij kan ze zelfs in zijn neus stoppen als hij wil, of achter zijn oren leggen.
Hij zal later wel een slangemens worden en in het circus gaan werken!

Anneke

Hangt gewoon van je kindje af...

Isabelle (mijn oudste dochtertje) deed het wel, Madeleine nog niet (is nu 4 mnd). Mijn buurjongetje heeft het nooit gedaan.

Groetjes Veronique

Ja, hier verschilt het ook per kind. Mijn oudste speelde nooit zo veel met zijn voetjes, mijn middelste wel, maar niet in zijn mond. En Marieke stopt ze nu zodra ze de kans heeft in haar mondje! Lekker natte soptenen! hihi Ze is bijna 6 maanden trouwens, en doet dat sinds een paar weekjes.

groetjes,
Sabine

Terug
Bovenaan