Voetschimmel en geen behandeling

A

Anoniem

Guest
Sinds twee dagen heb ik weer last van die vervelende voetschimmel. Bah. Ik heb zelfs van de kleinste plekjes pijn en jeuk. Dus ik assistente van de dokter gebeld en het verhaal uitgelegd.
Ze zou het overleggen maar ik moest er maar vanuit gaan dat ik er niets voor kon krijgen omdat alles gevaarlijk is.

Nou mooi is dat, ik moet het dus de komende twintig weken of langer maar laten ontwikkelen? Dan zit het straks overal,
Dus even jullie mening polsen, is er echt niets wat veilig genoeg is? (want tuurlijk gaat dat voor) wat het desnoods alleen in toom houdt zodat het straks niet overal en ook nog bij mijn man zit? De standaard tips volg ik al, maar helpt blijkbaar niet afdoende.

Als je googled kom je zowel gevaarlijke stoffen als niet gevaarlijke stoffen tegen, maar ik moet een beetje goed beslagen ten ijs komen bij die huisarts van mij....
 
wat een klote huisarts of asisstente dan .. ze kunnen er namelijk wel wat aan doen, je krijgt een zalfje, alleen weet ik niet meer hoe het heet .. misschien micanozol zoals eerder genoemd?
 
Bij mij heeft de huisarts hoogstpersoonlijk Micanozol voorgeschreven toen ik tijdens mijn zwangerschap voor het eerst in mijn leven schimmel kreeg. Het spul is ook zonder recept verkrijgbaar bij de drogist en apotheek.
 
Nou na wat moeilijk gedoe micanozol als advies gekregen. Wel zelf betalen, maar goed, als het maar helpt
 
Ja micanozol mag gewoon tijdens de zwangerschap dat is volgens mij wel het enige wat mag wat niet gevaarlijk is voor de baby. Dus hem gewoon weer bellen anders zou je moeten kijken of je iets homeopatisch kan krijgen wil ook nog wel eens helpen

 
Terug
Bovenaan