Voetschimmel en geen behandeling

Ik zit met hetzelfde probleem, ook nog nooit eerder gehad en nu...
Zou volgens de huisarts een antibioticakuur moeten krijgen maar dat mag nu dus niet.Ze zei ook dat het verder geen kwaad kon en dat ik na de bevalling maar terug moet komen...
Dat is pas over 6 maanden! En heb dus echt geen zin om met die voeten op vakantie te gaan, lekker fris bij het zwembad enzo..
Fijn dat ik dit lees, want ga ook mooi dat zalfje halen, hoop dat het helpt!
 
Hey dames,

Wat ook heel goed helpt is Lamisil, heeft mijn man gebruikt. Heerlijk spul weet alleen niet of het met de zw mag heb het niet meer in huis.

Je kan verschillende soorten kopen, zalf die je 2x p.d smeert en Lamisil Once is kleiner tube die maak je in 1 keer op. 1 malig dus.
Maar werkt super goed. Wij hebben Lamisil Once gebruikt en er na een paar dagen helemaal van af!!!!

succes
 
Ik heb de vorige keer lamisil one gebruikt, maar dat was niet afdoende.
Ik heb nu die zalf die genoemd is en we zullen zien.
 
Wel nog een tijdje blijven smeren als de jeuk weg is, anders is het zo weer terug.
Je sokken op minimaal 60 graden wassen en zoveel mogelijk blote voeten.
 
Ik weet ik weet ik weet......
Ik smeer ook redelijk uitgebreid aangezien ik de vorige keer elke keer verplaatsing had.
Ben toen drie maanden aan het smeren geweest voor het weg was.

Eerst de huid heel en de bultjes weg en dan smeer ik rustig nog twee weken door. Het Moet weg.....
 
Ook ik kreeg een Miconazol (Daktarin heette het) voorgeschreven door de huisarts, toen ik voor een paar maanden terug last had van een schimmel (ben nu 39 wk zwanger). Volgens hem is het helemaal veilig om te gebruiken tijdens je zwangerschap.

Ik kon me het middel nog herinneren van toen mijn dochter, als een maand oude baby, spruw kreeg. Ze kreeg precies hetzelfde middel, alleen dan in drankvorm. (ik kreeg het nu in cremevorm)

Helaas moest ik het wel zelf betalen, maar het werkte echt super
 
het werkte de vorige keer bij mij niet echt geweldig. ik bleek dit gewoon eerder ook te krijgen, maar de tube was toen op.

Ach we doen hier aan herhaaldelijke kruisbesmetting en dat is zo moeilijk om te voorkomen.. ben ik eraf krijgt mijn man een schimmelnagel en andersom. ik had het voor ik ging samenwonen ook nooit. Maar ja.. je komt toch wel met elkaar in aanraking.

Als ik bevallen ben en alles weer mag gebruiken zal ik er eens met de huisarts werk van maak. Gelijktijdige behandeling ofzo.
 
Ik ben naar Carma 4 you in Hilversum gegaan. Ze geven 2 korte behandelingen. Dan is het 10 tot 14 weken wachten totdat de dode schimmel met de nagel er is af gegroeid. Bij mij dus 14 weken. 
Eindelijk na 15 jaar. Pfff...
www.kalknagel.carma4you.nl
 
Terug
Bovenaan