Vol goede moed volgende ronde in; NOD 20 sept! Wie wacht mee?

A

Anoniem

Guest
Dag toekomstige zwangeren,

Het is bij ons afgelopen maand niet gelukt, dus we gaan de volgende ronde in. Het wordt de 3e ronde en ik ben deze keer begonnen met temperaturen. Ik wil graag goede inzicht in mijn eisprong enzo. Kunnen we tenminste goed opletten wanneer ik na het klussen met mijn kont de lucht in moet! Haha, nou ja, moet, ik zal er alles aan doen om het te laten slagen. Dus als iemand nog tips heeft?!

Het klinkt misschien wat vroeg, een topic voor NOD 20/9, maar wel gezellig toch?

Liefs,
Marian

Ik wil graag een plekje reserveren voor die ronde! Was net al wat meer ong. dus denk dat ook ik mee mag naar de volgende ronde.

Ach hebben we wat te doen als we op vakantie gaan.

Gr. Sam

he hoi

Uit welke contreien kom je vandaan als ik vragen mag???

Basendien; ik kom uit een plaatsje in het oosten van Groningen. En jij?

Hoi hoi

ik ben woonachtig in drenthe.

de reden dat ik de vraag stelde is dat een vriendin van mij ook zo heet
en ook de 3e ronde ingaat, vond het allemaal wel toevallig, vandaar.

Zelf zijn we al wat langer bezig, helaas...........

Dat is best toevallig he? Marian is alleen niet mijn echte naam, want mijn omgeving hoeft niet te weten dat ik zwanger wil raken. Ik heb geen zin in vragen over mijn cyclus enzo.

Wat zou het leuk zijn als je met je vriendin gelijk zwanger zou raken!

Hoi,
Wat een gezellig idee samen wachten, ik heb 20 sept ook mijn nod hoop ik. SPannend allemaal weer he. Ben nou nog ongie, maar binnenkort weer volop aan de klus, joepie! moet even wat kwijt we hadden afgesproken niemand te vertellen dat we bezig zijn, maar heb vanmorgen tegen mijn moeder mijn mond voorbij gepraat oeps, Ik vroeg of ze onze babyspullen had bewaart en toen vroeg ze het, en toen kon ik mijn mond niet meer houden eerst nog geprobeert te ontkennen, maar het voelt zo goed dat ze het weet, met je moeder praat je er toch weer heel anders over dan met je man, ze begrijpt het allemaal zo goed en ze vindt het zo leuk, echt super lief.

groetjes Kriebels 3e ronde alweer

Hallo meiden,

Ik heb net getest ben nu drie dagen overtijd met een cyclus van dertig dagen maar hij was negatief, heb nog steeds die krampen maar er komt maar niks. snap er echt geen bal meer van hoor zal wellicht ook te vroeg getest hebben maarja was te nieuwschierig

Dus denk zomaar dat ik met jullie mee ga naar de volgende ronde!

x Tam

Terug
Bovenaan