Vol goede moed volgende ronde in; NOD 20 sept! Wie wacht mee?

Hoi meiden,

Helaas heb ik  afgelopen zaterdag ook bezoek gekregen van de rode duivels. Ik ga daarom gezellig met jullie mee naar de volgende ronde. Ik verwacht dat mijn volgende NOD 16 september moet zijn. Nog erg lang wachten wordt dat maar zeker niet stilzitten op het wachtbankje. We hebben straks weer genoeg te doen als de ongi voorbij is. KLUSSEN!  
Ik kom uit Groningen en ben 27 jaar  oud. Ik heb al een zoontje en  we willen nu graag een  broertje of zusje erbij voor hem.  

Hoe oud zijn jullie en waar komt iedereen vandaan?  Hebben jullie ook al  kinderen?  

Groeten van mij  

Hallo allemaal,

Ik doe ook mee met wachten. Heb ook de rode duivels gehad afgelopen weekend en we gaan nu (pas) naar de tweede ronde. Mijn NOD is rond 21 augustus.

Veel succes met klussen!!

Hey Toppertje,

Voor mij is het mijn eerste! Superspannend dus allemaal...

Succes komende maand, hou je ons op de hoogte als je denkt dat je het lucky shot hebt ontvangen??!

Marian

hallo dames op het wachtbankje.

Mag ik me bij jullie aansluiten?
Gisteren kwam mijn ongi opzetten.
Wij gaan nu voor ronde 2.
Mijn volgende NOD zal rond 15 september zijn.

groetjes, Ikky

Hey Ikki,

Heb jij dan zo'n lekker korte cyclus!? Heb je veel kansen zeg!

Groetjes,
Marian

He Marian

Bedankt voor jou reactie op mijn vraag, ik denk ik reageer ook ff bij de jouwe, want ik kom erachter dat we heel erg gelijk oplopen. Lachen ......Ik heb mijn ei rond 7 sept. als ik de statistieken mag geloven, enne ik zag dat je uit een dorpje uit het oosten van Groningen komt.......ikke ook. Da's wel toevallig of niet dan.
Ik wens je veel succes met zwanger worden. en ik hou je zeker op de hoogte

liefs Marieke

He Marian

Noord-oost, daar kom ik vandaan. En dit is ook een nick-name voor mij omdat ik ook geen zin heb om "toevallig" bekenden tegen te komen. Af en toe ben ik ook heel erg bezig met het zwanger worden en alles wat daar mee te maken heeft. Maar er zijn ook dagen dat ik er niet aan denk, of niet mee bezig ben. Het ligt er denk ik ook aan in welke periode van je cyclus je zit denk ik. Ik heb echt zo ´n weekje tussendoor dat ik er helemaal niet zo mee bezig ben. omdat je dan echt tussen eisprong en NOD zit.
Ik ben er nu dus wel ff weer heel erg mee bezig, maar we klussen rustig verder en zien wel waar het strand.

liefs Marieke

Terug
Bovenaan