Vol ongeloof.....

wat een k*t situatie he!! ik vind het echt heel erg voor je!
Ik weet niet helemaal wat er aan de hand is natuurlijk maar ik hoop voor je dat je je sterk houdt en natuurlijk aan de baby blijft denken...
Je baby is van jouw en geniet er maar van  dat je niet alleen bent!!

Kus van angela

18 wkn en 4 dgn

Ik zou eens grondige opruim dienst gaan houden , alles wat je aan hem herrinert WEG ERMEE (hoeft niet kapot, alhoewel ik dat wel zou doen hahah (EVIL!!) maar gewoon uit het zicht, richt je nieuwe leven op jou en je beeb in, van mijn part zoek je wat afleiding (met de babykamer of box alvast in de kamer zetten) heb je wat leuks om te doen EN naar te kijken.

Echt waar je hebt een wondertje in je buik daar moet je goed voor zorgen en ruimte in je leven voor maken..doe anders wat ik altijd doe als ik mega verdrietig ben, pak de kookwekker zet hem op 1 uur en DAT uur mag je zelfmedelijden hebben, onbeperkt huilen, met dingen smijten en NA dit uur over, doe dit elke dag effe om jezelf te ontstressen. En doe met de rest van je tijd leukere dingen. Vooral dingen die je laten richten op je nieuwe leven met beeb!

Als je wilt klessebesse mag je me altijd toevoegen op MSN ; tvshowondvd@hotmail.com want je hoeft niet alleen te zijn hoor, genoeg lotgenootjes, andere zwangere vrouwen die je willen helpen afleiding zoeken!

Lieve mama's

Wat fijn om zulke lieve berichtjes te lezen. Dat doet me heel erg goed!
Ben de laatste 2 dagen alweer iets meer aan het genieten en afleiding aan het zoeken.
Óp dit moment mis ik hem niet eens, en daar voel ik me best schuldig over.

Mocht het goed komen, zal daar wel een lange tijd voor nodig zijn. Ik ben er de laatste dagen achter gekomen dat ik minder afhankelijk van hem ben dan ik gedacht had.
Hij belt me constant, stuurt me smsjes maar reageren doe ik nog maar even niet.

Ook ik was één van die mensen die 'het plaatje' altijd liever compleet zag. Vader, moeder en kids maar soms is het niet verkeerd om een beetje meer aan je eigen geluk te denken. Ik hoop dat hij inziet hij dit keer echt moet veranderen wil het goedkomen.

Morgen heb ik de 20wk echo dus heel spannend. Alhoewel ik me wel een beetje zorgen maak. Stel dat er iets mis is? De baby schopt in ieder geval  lekker in het rond!

Met mijn ouders heb ik een hele goede band, gelukkig!

Dankje wel voor de lieve berichtjes! Ze doen me echt heel goed.

Liefs Kim

Terug
Bovenaan