Volgende week inleiden

Nog heel even!!! Het einde is in zicht. Volgende week dinsdag gaat de gyn kijken hoe het 'binnenin' vordert. Haha. Kijken of ik inleidbaar ben of nog moet worden voorbereid. Ze gaan vervolgens proberen om het kindje te laten komen voor het weekend :)

Zo spannend! Misschien is pinksterweekend wel het laatste weekend met ons drietjes!

Zijn er al mama's bevallen? Zowat iedereen zit alleen op facebook dus ik krijg weinig mee van de club hier.

Groetjes!
 
Hey meid,

Wat spannend!!! Hoe ver ben je volgende week?

Er zijn nog geen juni mama's bevallen, al liggen er nu wel 2 in het ziekenhuis waarvan 1 met weeën. Erg spannend dus.

Heel veel succes dinsdag! Laat je het nog weten?zal aan je denken.

Knuffel
 
Ja, heel spannend :) Ik ben dinsdag 37.2. Dus als het goed is, is ze er voor ik de 38 weken heb bereikt.

Ik heb maandag ook nog de laatste controle bij de VK. Ik ga eens vragen of ze alvast een kijkje kunnen nemen. Dan ben ik een beetje voorbereid op dinsdag.

Ik laat wat weten :)

Wens de juni-mama's op facebook alvast heel veel succes! En jullie zelf natuurlijk ook toi toi toi!

Liefs

 
Spannend, zeg! Zelf heb ik nog nergens last van. Sterker nog, woensdag een hele dag in een dierentuin rondgelopen met mijn nichtje van 1,5!
Dat jij alweer bijna 37 weken bent... Tik net vandaag de 35 aan.
Ons kindje is nu lekker bezig met indalen en alles ziet er goed uit. Voor mijn ribben mag onze uk wel komen, maar voor het kindje zelf mag het nog wel even blijven zitten!

Weet jij trouwens al wat het wordt?

Liefs Daisy
 
Geniet ervan Daisy! Dat heb ik bij de eerste ook gedaan en helaas kan ik dat bij deze zwangerschap niet ivm de breuk die ik heb opgelopen bij de bevalling van mijn zoontje en de spatader- en tromboseproblematiek waar ik nu tegen aan loop.

Ik ben dus heel blij dat ik dit keer niet tot het einde (of langer voor sommigen) hoef te lopen.

Maar jong, ik ben wel zenuwachtig! Niet zozeer voor de bevalling. Alhoewel ik weet dat ik 50% kans heb op herhaling van de eerdere breuk. Maar ik ben zo bang dat dinsdag nog alles potdicht zit en dat ze me een aantal dagen moeten voorbereiden voor het inleiden echt kan beginnen :-s We zullen zien :)

En ja trouwens, we weten wat het gaat worden. We krijgen er een kleine meid bij :) En ze heeft in elk geval al een hele haardos op dr hoofdje :) Haha. Hebben ze op de echo laten zien vorige week :)

Liefs!



 
Leuk, een kleine meid met een bos haar!

Ik hoop voor jou dat het ook geen dagen gaat duren. En laten we van de 50% uitgaan van de positieve helft!

Succes dinsdag!

Liefs Daisy
 
Terug
Bovenaan