volgende week kijkje nemen wat het wordt!willen jullie het weten?

Hallo allemaal! Volgende week ben ik 16 weekjes zwanger en kan ik eindelijk een kijkje nemen wat het wordt. Kan niet wachten...willen jullie het ook weten?
 
Ook al zo vroeg geslachtsbepaling! Hoor het hier meer. Fijn hoor :)
Doen ze bij ons in het ziekenhuis niet, dus ik zal moeten wachten op de 20 weken echo.
Wij willen wel graag weten of we nog een jongetje krijgen of dat het deze keer een kleine meid wordt. Ik denk zelf een meisje, maar mijn man is er van overtuigd dat er nog een jongetje in de maak is. We zullen het zien over een paar weken :)
 
3 april hebben we de 20 weken echo. Bij ons zoontje wilde we het niet weten. Nu was ik nieuwsgierig om te kijken of het nu een meid word. Mijn man wil het niet weten, en nu heb ik ook zoiets het heeft ook wel wat tot het einde te wachten. Dus we hebben nog paar weekjes om te denken, maar denk dat ik t toch niet wil weten. Ook al ben ik wel benieuwd natuurlijk :)
 
23 maart hebben wij de 20 weken echo dan eindelijk en wij willen ook weer graag weten of onze zoon een broertje of zusje krijgt erg spannend weer.
 
Ik wou het eerst niet weten maar nu er steeds meer dames het al wel weten word ik echt nieuwsgierig... En omdat mijn partner het wel wilt weten denk ik dat ik ook maar ga vragen wat het word :p
 
Wij zijn ook erg benieuwd, maar toch vinden we het ook leuk om te wachten tot de kindjes er zijn.
Dus voorlopig willen we het niet weten. Maar we krijgen elke twee weken een echo, dus misschien dat we over een tijdje toch te nieuwsgierig worden... :)
 
wij willen t ook weten. hebben 10 april de 20 weken echo. ik dacht afgelopen week al iets gezien te hebben op de echo. nog even ingezoomd...maar t is nog zo vroeg (15,5 weken) dat we t nog niet zeker weten. nog even afwachten dus!!!!
 
Terug
Bovenaan