volgens de boekjes kan het niet,maar..

Ik heb ook niet het idee dat ik al iets voel bewegen...

Het lijkt me wel sterk, want het babytje is nog zo klein... En blubjes klinkt toch idd meer als de darmen... Maar goed, ik weet er niks van, heb de meer duidelijke bewegingen van later in een zwangerschap nooit eerder mee gemaakt...

We wachten af...

Lijkt me erg bijzonder...

Geniet er van!!!

Naaaa jaaaaaaaaaaaaaaa! Ook ik voel iets in mijn buik. Heel laag nog, dat wel. Ik twijfelde soms of het de beeb kan zijn, zou het dus echt???
Maar het is nog zo ieniemienie!
Ik ben nu 11 weken en 2 dagen.

Helaas, ik voel het nog niet (mijn darmen wel...) en ik ben 12 weken en het is mijn tweede zwangerschap.
Bij de eerste voelde ik het rond de 16 weken als ik het me goed herinner.

Owwww ik ben zo blij dat ik niet gek ben en dat ik niet de enige ben.
Ik vertelde het laast tegen iemand waar ik op kraamvisite was,nou die keek echt alsof ze water zag branden.Ik ben er maar snel over op gehouden!

Ik krijg ook mijn 2e.
En ik voel ook regelmatig mijn darmen,maar dit voelt anders,als kleine tikjes tegen de binnenkant van je buik.
Owww zoooo heerlijk gevoel.

Ik voel het ook alleen als ik heet rustig zit of lig,heerlijk!

Iedereen die het nog moet gaan voelen;als het zo ver is,dan weet je het gewoon.Je voelt het!!En het is een heeeeel bijzonder gevoel.Ik hoop dat jullie het ook snel mogen meemaken!

hoi hoi!!!
ik dacht al dat ik me verbeelde maar ik voel de kleine ook. heeel duidelijk (is mn eerste). maar het is echt een ander gevoel dan al dat geborrel van mn darmen.
liefs Geanne (13 wkn)

Terug
Bovenaan