volgens de richtlijnen en de regeltjes!!!!!!

Ik denk dat je als ouder je kind het beste kent en ook het beste weet wat goed werkt bij jou kind.
Tuurlijk zijn alle adviezen goed bedoeld en ik denk ook niet dat je ze zomaar in de wind moet slaan, maar luister ernaar en vorm je eigen mening.

Hoi Sil ik ben het met je eens zo wel hier als bij het topic over het vastbinden en zo te zien [zwanger van de 5e] weet jij ook wel waar je het over hebt. Ik ben zelf zwanger van de tweede en het zit nog goed in mijn geheugen hoe onzeker mensen je konden maken over van alles en nog wat. Over hoe je baby moet vasthouden tot aan welke soort luier toe. Ik werd er gek van!! Toen mijn dochtertje bijna een half jaar oud was heb ik de knop omgedraaid en me af gesloten van alle opvoedboekjes goedbedoelde oma's en familie en vriendinnen en ben ik zelf samen met mijn man uit gaan maken wat wij dachten dat goed zou zijn voor haar. We hebben haar ingebakerd met 3 en 1/2 mnd en dat beviel ons goed. Anderen vonden het zielig maar wij ervaarde dat zij hier heel veel behoefte aan had
en nu is ze al twee en slaapt ze nog in een slaapzak en gewoon in haar ledikantje want ze klimt er gewoon niet uit. We hebben een kameraatje in haar kamer staan en zien zo hoe ze in slaap valt. Kortom wat ik wilde zeggen Tuurlijk is het leuk om ervaringen uit te wisselen met andere moeders maar haal hier uit wat jou het beste lijkt en laat je niet onzeker maken!!! Uiteindelijk wil een ieder het beste voor zijn kind
en het klinkt heel hard maar daar zullen ook fouten bij gemaakt worden en daar leren dan weer 10000 andere moeders van!!

Terug
Bovenaan