volgens mij doe ik iets niet goed milan is al 3 nachten aan het spoken HELP!!!!!

hoi meiden..

Ja jullie lezen het goed Milan is al 3 nachten wakker..Ik geef hem niets te drinken want anders went hij er weer aan....
Het ging eigenlijk harstikke goed met 6 weken sliep ie al 8 uur achter elkaar en al snel 10.11 uur..Hij is nu 3 1/2 maand..
Misschien doe ik wel wat verkeerd maar als ik hem hoor ga ik er naartoe omdat ik niet wil dat het hele huis om 4 uur al wakker is..maarja als gevolg dat ik wel 10/15 keer mijn bed uit moet en dat breekt echt op....

denk dat ik hem vannacht maar laat huilen kijken wat hij dan doet...
hebben jullie nog tips?????

groetjes mandy

Ik had Vera vannacht sinds weken weer een nachtje wakker. Ik heb haar even aangelegd en al snel sliep ze weer voor de rest van de nacht. Niemand in huis die er iets van heeft gemerkt en ik ben al met al ook maar 10 minuten wakker geweest!

Hai Mandy

Wij zijn vorige week weg geweest naar een landal park met Loek en (schoon)familie. Hierdoor was Loek helemaal van slag. Begon net een beetje door te slapen, nu zaten we weer met 2 (!) nachtvoedingen en tussendoor ook nog wakker....

Ik heb hem steeds in slaap gekregen met wiegen en fiepjes en op de tijden dat hij niet in slaap kwam zonder voeden, heb ik hem aangelegd. Liever allemaal slapen met 2 voedingen dan allemaal wakker om hem door te willen laten slapen!! Eerder is het ook vanzelf veranderd. Uiteindelijk hebben we 4 nachten met 2 voedingen gehad. De eerste met ook vaak wakker en de laatste tussendoor niet meer wakker. Sinds 2 nachten hebben we nu weer 1 nachtvoeding en zat er ook weer 4-5 uur tussen.
M.a.w. ik heb er vertrouwen in dat het vanzelf weer goed gaat komen, al zat ik vorige week wel met mijn handen in het haar...   Ik heb liever een ontspannen baby/nacht met extra voeding dan vaak wakker en stressen zonder.

Ik weet niet of je er wat aan hebt en of je er iets mee wil doen. Het is iig mijn ervaring en mening. Doe er je voordeel mee...

Groeten
Rosanne

ik heb boas altijd gevoed als hij snachts wakker werd en huilde.hij had dan ook echt honger.het ging vanzelf weer over dus ik heb hem er nooit mee verwent.even 10 minuutjes drinken en iedereen kon weer lekker verder snurken.
groetjes kari

Oh, ja...
Loek heeft erg lang op 2 nachtvoedingen gezeten. Tot wel 2 maanden ongeveer. Het is overgegaan door steeds later met de 1e nachtvoeding te komen en dan heeeeeeeeel vroeg (... 5 uur) met de 2e. Ik heb hem steeds gewoon de 2e x ook gevoed, maar dan 1 borst. Later viel hij al na een paar slokjes in slaap aan de borst en daarna werd hij er niet meer wakker voor. Idd was het niet verwennen. ik zie het als in behoefte voorzien die vanzelf wel overgaat.

Kan het niet een sprongetje zijn?
Kyara heeft bij haar 2de sprongetje (net gehad) ook een aantal nachten gespookt (stuk of 5)... Nu slaapt ze weer lekker door.... dus waarschijnlijk is het tijdelijk...
In principe moet je gewoon doen wat je zelf wilt, je kunt afgekookt water geven, knuffelen, speentje geven e.d. of gewoon voeden.... niets is verkeerd. Het enige is wel dat als je nachtvoeding geeft (met kv dan) kan het zijn dat ze er dan weer aan gaan wennen zegt mijn cb. Ik heb echter 1 nacht ook gewoon voeding gegeven (wel een halve fles ipv hele) omdat ze echt honger had.. dan liever even eruit en voeden dan de hele nacht wakker zijn...

Succes!
nymue

hoi meiden

bedankt voor de reakties..
Milan heeft vannacht goed geslapen hij is om half 12 heel even waker geweest...
ik heb hem heel even laten jammeren 5 min.. en toen een speentje gegeven.en hij viel weer in slaap.. vanmorgen om 7.15 uur hoorde ik hem weer.. en om 8 uur een flesje gegeven...
Het is niet zo dat Milan s'nachts wakker wordt van de honger hij wil gewoon zijn speen..
Hij krijgt al 4 flessen van 240ml dus meer mag ik ook niet geven...
misschien was het inderdaad een sprongetje...

groetjes mandy en Milan

Fijn dat Milan weer goed geslapen heeft vannacht. Hopelijk was het idd gewoon een sprongetje en gaat hij nu weer hele nachten maken.

Fijn dat dit soort dingen zich vaak zelf oplossen. Wij hadden een poosje dat Yanick 's avonds alleen aan de borst in slaap wilde vallen. Ik begon me daar na  4 avonden  een beetje zorgen over te maken, en precies die avond koos hij uit om weer zelf in slaap te vallen.  Probleem opgelost! En nu wachten op het volgende probleem(pje), haha, want ik denk dat  we  wel meer van dit soort kuren kunnen verwachten.  

Terug
Bovenaan