volgens mij doe ik iets niet goed milan is al 3 nachten aan het spoken HELP!!!!!

hallo

ik heb ook een zoontje die de laatste  2 weken snachts wakker word,
niet van de honger maar gewoon omdat ie z'n speentje wil dat begint zo'n beetje tegen 5.00 uur als we hem dan het speentje geven is het ook goed dan slaapt ie weer verder, meestal word ie dan na  een uurtje weer wakker voor z'n speentje en dan slaapt ie door tot 7 a 8 uur. en dan krijgt ie z'n 1e flesje.
ik wist niet dat dit een sprongetje inhoudt maar weet iemand hoelang dit duurt?????
alvast bedankt..

groetjes chantal     mv stef 27-02-2007

Hoi Chantal,

Kijk even op www.oeiikgroei.nl voor de uitleg over de sprongetjes, erg leuk en leerzaam vind ik zelf. Tot nu toe klopte het heel erg bij Kyara!

Groetjes,
Nymue

Hoi

Ons zoontje Tom is nu 12 weken, hij sliep al snel heel erg goed door, maar sinds ik aan het werk ben (3 wkn nu) slaapt hij 's nachts niet meer door. Soms meld ie zich zelfs om de 2 uur.

De eerste week legde ik hem gewoon aan, ik dacht dat ie honger had..
Maar de laatste 4 dagen troost ik hem, speentje, en dan slaapt ie ook wel verder..
maar hij blijft zich wel melden.
(vannacht sliep ie door tot half 6 !!! we gaan hopelijk de goede kant weer op)

Ik denk dat hij moet wennen aan de nieuwe situatie, 2 halve dagen bij opa, en 1 hele dag op de creche, hij slaapt hier ook veel en drinkt bijzonder weinig. Denk toch al die nieuwe indrukken en prikkels.

Maar ik hoor ook dat je in je handen mag knijpen als je kindje al zo vroeg, de nachten doorslaapt. Dus ik denk niet dat je iets verkeerd doet... misschien moet hij ergens aan wennen... of het is gewoon de aard van je babytje nu ff...

NENS

Terug
Bovenaan