Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat een lekker bekkie zeg!
Enne.... die laatste foto... is dat de air-towel van Nijntje? Die heb ik nl ook maar was nog niet op het idee gekomen om er water in te doen! Ik had hem echt voor op het strand zodat ie niet helemaal onder het zand zou komen te zitten!
Groetjes van Cissy mv Fabio
Hoi hoi, dat is idd de air towel van Nijntje. mijn buurvrouw had eerlijk gezegd bedacht om er water in te doen!! slim he...
En hij is veel ruimer dan een 2ringszwembadje bijv. want die zijn heel vaak maar 60cm doorsnee en deze 120 bij 120cm. kunnen ze tenminste lekker in rond flodderen en spetteren.. En ik heb m ook gekocht voor idd vd zomer opt strand...daar hebben we al zin in. ook heb ik die band met ring/stoeltje gekocht van Nijntje voor in de zee....hoeihoei, ben benieuwd wat Matthieu van de wilde golven zal vinden.... Hej heel veel plezier ermee. kussie van ons2