Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi Marit,
Als het goed is ben ik 14 juli uitgerekend (ga er vanuit dat ik niet 4 weken langer zwanger ben, omdat de vorige ronde 1 wk.over tijd de test nog negatief was, ben toen niet ongi geweest, anders zou het 17 juni zijn). Ga zelf inderdaad nog dit weekend een extra test doen, kan het bijna niet geloven!!
Ga ook dan pas naar het juli forum, je weet maar nooit, ben toch nog een beetje voorzichtig. Dus als het goed is zien we elkaar daar weer!
Hoi Marit, en anderen..
Ik heb ook vanochtend een test gedaan..en ja..ZWANGER!!!
Ws nu dus 4 weken..
Datum zal zijn 11-07-2007.
Ik vind het geweldig, dit is mijn vierde zwangerschap, en word ons derde kindje..als alles goed gaat.Heb een dochter van 7, en een zoon van bijna 4..
Heb 28/08 jl een miskraam gehad, dus vind het extra spannend.
Al zo snel weer zwanger, en hoop dat het nu wel goed gaat..
Wens jullie allemaal het beste..
Hahaha...wat een drukte vanmorgen met al die meiden die zijn gaan testen!
We hebben het er maar druk mee...
Klachten? Ach de meest voorkomende zwangerschapskwaaltjes denk ik; opgeblazen/zwaar gevoel onderbuik, vollere borsten en pijnlijk aan de zijkanten vanaf mn oksel zeg maar, andere smaak (zin in gezonde dingen zoals groenten, fruit en jus`oranje) goed ruiken en daardoor vlagen van misselijkheid, hoofdpijn, hogere temp., vergeetachtigheid (nu al..) Slecht/onrustig slapen en regelmatig plassen en winderigheid
Ach ja...wordt vanzelf beter..
groetjes Marit
ps er zijn idd nu al een aantal achter elkaar zwanger..hopen dat het zo doorgaat!