Volgens mij staat het op mijn voorhoofd!

Hoi allemaal,

Bij mij net zo! Ben vrijdag gestopt met de pil en heb zaterdag nog een wijntje gedronken en daarna overgestapt op spa.(Ik wil er toch een beetje op letten!) Ik drink wel vaker een periode niet omdat ik dan een sportwedstrijd o.i.d. heb. Dan hoor je er nooit iemand over, maar nu begon de vistie meteen te suggereren dat ik wel zwanger zou zijn.....
 
Ik ben net zoals jullie, ik herken veel in dit verhaal. Als ze aan mij vragen wanneer wij aan kinderen beginnen, zeg ik gewoon dat we eraan beginnen als we er plaats voor hebben, wij wonen op dit moment namelijk heel klein, zijn aant verbouwen, wonen in een garage. en dan glimlach ik eens diep in mijneigen en denk ik: jullie moesten eens weten. en dat helpt me dat ik mijn mond toch een beetje kan houden.
Liefs,
Bea
 
Jaaa, net als bij mij en dan je mond houden,veeeeeel te moeilijk!!!
En natuurlijk heb ik ook allerlei rare dingen sinds ik twee weken geleden met de pil stopte.Veel eten,veel moe, niet slapen snachts.Heeft iemand anders dat ook dat je niet goed meer in slaap kan vallen.( en niet om dat ik lig te piekeren of over zwanger en kindjes lig te denken)
 
Terug
Bovenaan