Volgens mij zitten we met de verslaafden weer tegelijk online!

Vind de tijd van ATWT nu wel fijn, net na het eten.....

Maar normaal om 5 uur is echt niet handig. Zit altijd met het eten en met die kleine dat ze d'r mopperuurtje heeft. De volgende ochtend met al die bel spelletjes tussen door Bleh dat vind ik pas echt vervelend!

Half 7 is ideaal, want Madeleine krijgt om half 7 à 7 uur de fles. Heerlijk de tv aan en relaxed gaan zitten

ja? dat wist ik niet!

oeps, Dave zegt dat ik niet kan ophouden.... Hij zat er eigenlijk achter... Ik laat hem maar weer, dan ga ik naar bed. Morgen weer!!

Welterusten

Wat een mazzel als je, net als hier, meerdere pc's hebt (3 stuks). Wij zitten hier met zn 2tjes naast elkaar en de 3de pc zal binnenkort als megamediacenter bij de tv gebruikt gaan worden. Dat wil eigenlijk zeggen dat we straks via de tv kunnen internetten, films vanaf je pc kunt bekijken en nog meer van die technologiedingen. Alles (dvdrecorder,dvdspeler,surround,andere pc's,internet)  zal straks aan elkaar zijn verbonden en via de tv bestuurd kunnen worden. Lang leve de technologie. Gemak dient de mens toch....lol

Groetjes,

Annemiek

Ik ben afgekickd (hoe schrijf je dit??) van mijn ATWT verslaving. Ik heb het ruim 5 jaar braaf gevolgd. Op een gegeven moment had ik geen tijd meer om het te volgen. Nu kijk ik nog maar 1 of 2x in de maand. Moet eerlijk zeggen dat ik dan wel weer redelijk op de hoogte ben, haha! Wisten jullie trouwens ook dat Hal (in het echt) pas zelfmoord heeft gepleegd? Da's wel rot natuurlijk.
groetjes van Ruth

mijn man zit weleens te mopperen als ik niet bij hem kom zitten.maar zodra ik van de pc afga springt hij er achter om call of duty te spelen.
ik probeer het forummen dus maar zoveel mogelijk te beperken tot tijden dat boas slaapt en mn man werkt.of als mn man zit te schieten pak ik de laptop op schoot.die was tijdens de laatste loodjes van mn zwangerschap en in mn kraamweek trouwens onmisbaar.
ja,ik ben ook echt verslaafd...

hoi,

ook reageer ik ff hoor! Ik ben ook verslaafd maar lig om 8 uur netjes in mijn bedje hihihi.... dit omdat joshua nog niet doorslaapt en ik altijd al veel uren slaap nodig had...

grt suuz mv joshua

ps ik hou nu ook 2 forum's bij... ook die van februarimoeders2007 van msngroep... die trouwens erg lekker loopt nu...
(ff reclame maken was dat hihi, voor mij het eerste keer dat ik zoiets doe)

Terug
Bovenaan