Volle maan en hoog(vrucht)water

@ Suzanne, ik kwam niet meer op forum, anders had ik zeker gereageerd. Maar kreeg foutmeldingen.
Ik ben tot 11.30u bezig geweest. Om de 3 min weeën, maar nog steeds niets. Ik heb een krappe 2cm ontsluiting, maar baarmoedermond is nog niet verstreken, zit nog klein tuutje aan. Anders had de vk (die dus 2x is langs geweest) mijn vliezen gebroken om er meer vaart achter te zetten.
Helaas.....
Nu heeft ze me een pilletje gegeven en kon ik even slapen. Sindsdien is het rustiger in mijn buik, alhoewel ik niet kan zeggen dat het helemaal rustig is.
Morgen om 7.45u bij VK zijn, en dan kijken we verder. Heb voor zekerheid nog zo'n pilletje gehad, kan ik die vannacht innemen als het weer net zo slap is als afgelopen nacht.

@ Caat, met mijn dochter heb ik dit ook niet gehad hoor. Echt frustrerend. Vooral ook omdat ze om de 3min kwamen, maar nog niet krachtig genoeg zijn.

Hopelijk slaapt iedereen beter vannacht!

Liefs

@ reneke
Jeeee het is al voor het echie bij jou! Pittig, maar wel fijn. Ik hoop dat die kleine van jou vannacht eens bedenkt wat hij wil gaan doen! Spannend hoor! Als het dan toch al aan de gang is mag hij er inderdaad ook wel wat vaart achter zetten.

Hey Reneke, al dat half/half gedoe, als je dan toch al 38 weken ver bent...brengt alleen maar onrust. Ik hoop voor je dat het zo goed doorzet.

Is Indie al bevallen? Die meld zich ook al een paar dagen niet meer en was de laatste keer al 40+2 wk.

hoe is het bij jullie gegaan vanacht?
hier redelijk rustig. maar weer niet in slaap kunnen vallen savonds. hebben jullie dat ook? en als ik op bed ga liggen dan wordt ik misselijk.

woensdag weer naar de vk ben dan 37 weken precies. dus dan maar even vragen of hij niet een beetje kan helpen.

succes allemaal

Vannacht was t rustig. Ik kan wel in slaap komen, dat is bij mij probleem niet, ben ook echt moe.
Maar als ik eenmaal keer naar wc moet, dan heb ik gelijk harde buiken en krampen, dus hoop iedere keer weer dat ik zo laat mogelijk naar wc hoef. Want die krampen zijn al 2x uitgemond in weeën....
Hier willen vk pas natuur handje helpen als baarmoedermond week is en je 38 weken bent. Hoop voor je dat hij wel mee wil denken.
Ik ben vandaag 38 weken, dus kleine, kom maar op....

Ben ook erg benieuwd naar Indie....

In slaapp komen duurt bij mij altijd wel een half uur tot een uur. Ik slaap wel onrustig, veel harde buiken juist 's nachts. Maar misschien ook wel omdat je er dan juist meer op let. Wel misselijk op mijn rechter zij en niet op mijn linker, terwijl ik het best op mijn rechter zij slaap. Dilemma.
Naar de wc-gaan ook zoiets, heb ik ook.

Hopelijk willen ze je helpen van de week Reneke.

Ik heb weer een echte rotnacht achter de rug, weer elk uur van de klok gezien en ik snurk inmiddels zo hard dat ik er zelf wakker van wordt. Vanmiddag moet ik naar de gyn om de keizersnede af te spreken ben benieuwd wat ze zegt.

Jullie ook allemaal veel sterkte!!

Terug
Bovenaan