volle maan....

jaja vannacht is het volle maan....zullen er meerdere baby's geboren worden?!?!?!?!?

Ik zelf geloof eigenlijk helemaal niet in deze dingen, maar ok Nova is geboren om half 8 's ochtends en die nacht was het ook volle maan...21 mei 2008....

Hoe is het verder met iedereen?

Ik zelf heb de hele dag al last van harde buiken, en veel steken en een ontzettende druk onder.
Ik ken dit gevoel nog van de bevalling van Ninthe* die druk was weg toen ze mijn vliezen braken...
Mag toch hopen dat mijn lichaam nu een beetje aan het werk is gegaan hahaha...
Verder heb ik het steeds heel erg koud en ben rillerig...Nova wil niet slapen, maar zodra ze slaapt spring ik ff onder een hete douche...en dan vroeg op bedje.

Fijn weekend allemaal!!!!

Liefs Randy

geen idee of nathalia is geboren met volle maan
(04-02-2008)
hier is het weer rustig, dus denk niet dat ze vanacht komt.
helaas, want ben die voorweeen wel spuug zat eerlijk gezegd!

k zal duimen voor je, dat je kleintje zich vanacht aankondigd :D

liefs, do
39 weken en 2 dagen

geen idee of nathalia is geboren met volle maan
(04-02-2008)
hier is het weer rustig, dus denk niet dat ze vanacht komt.
helaas, want ben die voorweeen wel spuug zat eerlijk gezegd!

k zal duimen voor je, dat je kleintje zich vanacht aankondigd :D

liefs, do
39 weken en 2 dagen

Ik heb geen idee hoe voorweeen voelen. Mischien heb ik ze wel al gehad, want harde buiken heb ik al ten overvloede ervaren.
Mijn bekken voelt ook alsof deze steeds weeër wordt. Ik kende het volle maan fabeltje nog niet, maar ik betwijfel of de baby vandaag komt. Zou ook wel goed uitkomen, want mijn partner is vandaag jarig en die heeft mensen uitgenodigd met het bericht: Behalve als ze gaat bevallen. Mijn moeder heeft haar huis opengesteld, zodat ik naar huis kan gaan om te slapen als ik daar behoefte aan heb.

Van een vriendin kreeg ik gistermiddag wel een e-mail dat ze denkt dat het begonnen is. Als ik vandaag niets van haar hoor, dan is dat in ieder geval een (bijna)vollemaansbaby.

Koud en rillerig. Is dat normaal aan het eind? Ben je niet gewoon ziek?

Groetjes, Zwaantje
38 weken 5 dagen

hoi zwaantje,
ik had het ook ik dacht dat ik ziek werd.
was dood moe,wilde naar bed en dan weer niet,wilde aankleden en toch weer niet.
maar ja ik hoor ook zat mensen die ziek zijn op dit moment.
wie weet!!! ieder geval succes mocht het wel zo zijn.
gr marjan

Marjan,

Ik ben niet koud en rillerig, maar Randy volgens het bericht.

Ik vroeg me af of dat normaal was, want als dat zo is, dan ben ik nog niet zo ver.
Ik ga juist met tegenzin onder de douche ivm dat ik vervolgens de zeep 10 keer laat vallen vanwege dikke vochtvasthoudende vingers en ik mijn voeten moet afdrogen achteraf. Bukken gaat niet meer zo goed met zo'n basketbal in je buik ;-)

En geen baby hier...en ben ook niet ziek hahaha....

2e keer bevallen met volle maan zat er dus niet in.
Ik voel me vandaag alweer wat fitter, niet zoveel pijn en harde buiken.
Koud en rillerig had ik bij Nova aan het eind ook vaak...weet niet wat dat is.

Maar ok, we gaan straks ff lekker uiteten...kan de laatste x zijn voor de komende tijd.

Liefs Randy

Hoi hoi

ik hoopte van harte dat ik met volle maan mocht bevallen (wicca) maar ze zit er nog

1,5 week al voorweeen
sinds gisteren is de buik continu gespannen en ik heb het gevoel dat de sluizen open gaan maar het gebeurt elke keer net niet.
Verder moe en rillerig, het weer is ook wisselend maar mijn vk zegt ook dat moeheid teken kan zijn dat het gaat beginnen, ik ben al 38 weken moe!

vandaag baaldag, hoop echt dat het gaat beginnen, het is nog klien beetje volle maan, zou zo mooi zijn hihihi

Het niet-mobiel zijn, geen vrijheid hebben, alsmaar thuis wachten en niks kunnen doen in huis breekt mij vandaag op. manlief is aan uitrusten van week werken en lacht mij uit, hij gaat echt de deur niet uit vandaag of mij vrolijk maken. grrrrrr

iedereeen succes met die laatste loodjes

Terug
Bovenaan