volle maan....

nou, helaas ben ik ook niet bevallen met volle maan.
hoe stom dit ook klinkt, maar mn buik is nu minder dik en hoger. dit had ik ook een paar dagen voor nathalia haar geboorte, dus hopelijk komt ze binnen nu en een paar dagen.
krijg steeds meer het vermoeden dat ik gelijk ga krijgen.
deze meid komt 1 of 2 juni. (ben 2 juni uitgerekend)
en dat te betekenen dat de artsen en de vk zeiden dat ik op een vroeg geboorte moest rekenen.

liefs, do
39 weken en 3 dagen.

ik moest ook op een vroeggeboorte rekenen.....

ga waarschijnlijk nu ook een juni-mama worden.....
ben nu 40 weken en 6 dagen en ook niks gebeurd met volle maan!
balen!

Wordt dinsdag 1 juni ingeleid als het niet spontaan begint(kindje is al rond de 9 pond).
Fijn om een einddatum te hebben, maar zie er zo tegenop om op die manier te gaan bevallen....

Succes iedereen!

Spannend Sophie....inleiden is idd geen pretje maar hou in je achterhoofd dat pijnstilling gewillig is en niks om je voor te schamen.

Nou iemand die hetzelfde voelt als mij...moe en rillerig....ja toen begon het bij mij bij Nova ook op korte termijn...we moeten maar afwachten ik zelf denk dat ik woensdag nog gewoon bij de gyn zit op spreekuur maar hoop wel van harte dat er dan wat verweekt is of ontsluiting....

Heb steeds het idee dat het vrijdag gaat worden...hoop eigenlijk morgen of overmorgen want het wordt zulk mooi weer vanaf donderdag hahaha....

Verder is mijn buik naar beneden gekelderd...al een week maar zakt steeds lager...de druk down under is niet normaal weet niet hoe ik zitten moet net of er iets op knappen staat met heerlijke steken...
Maar ja dat zegt ook niks, ik had dat bij Nova ook niet en stond op van de bank en toch ging daar mijn vruchtwater....

Nou meiden succes allemaal, vanaf morgen is het JUNI!!!! onze maand....

Liefs en knuffels Randy

zou het al geboren zijn,of morgen toch inleiden???
ieder geval er is weer 1 in aantocht.!!!misschien nog wel een 9 ponder.dat ga ik niet redden.ze hadden vorige week al gemeten toen was 2130 gram.35 weken.
succes sophie.

Terug
Bovenaan