volledig borstvoeding

mijn dochter is nu bijna 4,5 maand en ook hier nog steeds volledig bv. mijn oudste dochter heb ik een half jaar bv gegeven en dat wil ik nu weer gaan doen. ik heb wel de mazzel dat ze vanaf de kraamweek al doorslaapt. (van 22.00 tot 7.30) en sinds 2 weekjes van half 8 tot half 8 ik zit dus nu nog maar op 4 voedingen, het gaat uitstekend.
ben er gelukkig erg blij mee.
ik kan me jou situatie ook wel voorstellen hoor dat je over gaat op fv. ziek zijn vergt namelijk erg veel van je lichaam. en dan komt de bv er nog eens bovenop.
succes verder

Hallo mama's

Mijn dochter is bijna 6 mndn en ik geef nog steeds volledig borstvoeding. Ik wilde het eerst (voor ik bevallen was) 6 mndn volhouden, maar de combi werk en kolven gaat prima, dus denk ik het ook nog wel 9 maanden vol te houden, misschien ook wel een jaar. Apart vind ik het van mezelf dat ik het moeilijk los kan laten en per se borstvoeding wil blijven geven. Wel kolf ik iedere morgen en avond, mijn dochter krijgt dan een fles BV+rijstebloem en op de dag 2x aan de borst. Wel vind ik het jammer dat ik bij bepaalde mensen me echt moet verantwoorden dat ik tijdens mijn werk kolf en sowieso nog borstvoeding geef. Opmerkingen al 'flesvoeding is tegenwoordig net zo goed','heb je eindelijk je lijf en je vrijheid terug'etc hoor ik regelmatig. Zijn er meer moeders die dit herkennen? Iemand tips voor me om hier makkelijker mee om te gaan?
Groetjes

Terug
Bovenaan