Volop aan de wandel

Nadat begin september onze meid 1 jaar werd en ze op de avond voor haar verjaardag de eerste echte losse stapjes zette is ze nu helemaal aan de wandel.ze is er erg druk mee zo lief.Hoe gaat het met jullie kids allemaal?ook zo druk met alles verkennen?Ze kan ook zo gillen als ze dr zin niet krijgt,wat dat betreft een echte meid dus.En dr grote broers en zus vinden het helemaal geweldig nu ze kan lopen al.
 
hier is het nog aan 2 handen lopen, 1 hand kan al wel maar vind hij nog wat eng. Maar het gaat super met hem, hij heeft in een keer een groeispurt heb ik het idee. Hebben jullie dat ook dat bovenkleding een andere maat is dan de broeken?
 
Hier rent hij om tafel, achter de loopkar, de kleine stukjes van de tafel naar de bank doet hij al wel los, maar echt loslopen doet hij nog niet.... Mart heeft inderdaad ook maat 80 van boven en maat 74 van broeken. Volgens mij hebben alle kinderen dat in ieder geval mijn dochter had dat ook.

 
Hoi hier draagt onze dame broekmaat 74-80 en truitjes 80-86. Het is wel een stuk drukker nu ze gewoon volop loopt haha moet dr constant in de gaten houden.
 
hier ook met broeken een andere maat dan met de bovenkleding.. bovenkleding gaat nu naar maat 92 en broeken zit op 80-86.. fijn dat dit herkenbaar is.. ik begon al te twijfelen aan mijn eigen beoordeling.
 
haha. Lisa heeft boven en onder maat 74. Onder past goed maar boven is nog wel ruim.

Ze begint nu een beetje te lopen. Ze kruipt wel flink de kamer door. Op dit moment heeft ze erg last van doorkomende kiezen, dus is ze niet echt te genieten. Hopelijk gaat dat snel voorbij.
 
Terug
Bovenaan