Vond dit zo'n leuk topic!!

Tja... moeilijke

ik zelf loop altijd op sokken.. maar vistie mag gerust schoenen aan houden..
maar niet met schoenen op de bank..  

ik heb stelling..
wat als je beste vriendin haar huis mega vies heeft ( zo erg dat ik niet langs wil met 'n ukje) en d'r kinderen al op jonge leeftijd mega laat snoepen.. (hoop niet dat ze mee leest duim duim..)

zeg je er iets van of niet..???? (EN HOE BRENG JE HET DAN??)
(tis dus echt waar...)

succes

Van dat vele snoepen zou ik niks zeggen. Ik vind dat dat haar keuze is.
Maar als ze me zou vragen wat ik ervan zou vinden, zou ik wel zeggen dat ik het persoonlijk wat te veel vind!
En van het vieze huis?? pfff tja moeilijk hoor! Want daar heb jij dus zelf WEL last van, omdat je er zo niet heen wil met je kleintje..
Ligt er ook aan wat voor iemand jou vriendin is natuurlijk. Mijn beste vriendin zou ik dat zo recht in haar gezicht kunnen zeggen. Die zou dan niet beledigd zijn ofzo...
Ik zou het in ieder geval wel zeggen, wel een beeetje tacties aanpakken natuurlijk!

Euuuuhhhh..... kind naar een kdv of niet?

Niet naar KDV; ik ben heel blij dat wij de zorg voor Lara thuis kunnen regelen. Maar ik weet ook dat dit niet voor iedereen weggelegd is. Gelukkig zijn de KDV's tegenwoordig erg goed en professioneel!

aardappels of rijst/pasta?

pasta!! Heerlijk  met allemaal verschillende sauzen   !!!

stoel of bank

dan ga ik voor boek, heerlijk op de bank of lekker in bed met een spannend boek.
vind ik echt ontspannend!

broek of rok

Broek! Ik heb vroeger veel rokken gedragen en nu bijna nooit meer!!!

Ff denken hoor...

Kampeervakantie of vliegreis

Vliegen... Hoewel mn mening toch wel een beetje veranderd is na afgelopen zomer, hoe luxe je ook in een mooi oord zit en een fantastisch hotel hebt het bleeft een beetje kamperen met een kleine... Dat gezeul met je spullen de hele dag.... pfff! (verder wel een hele leuke vakantie gehad hoor!!! haha!)

Boterham of bolletje ?

Terug
Bovenaan