Vonden jullie het ook zo moeilijk?

joepie!!! Wij hebben ook een stem! Ik wilde net mijn beklag gaan doen dat yanick nog geen stem had gekregen, haha (en vooral bevestiging zoeken dat hij echt wel een leuk ventje is). Maar serieus, mijn baas is hier niet blij mee,  zit elke 10 minuten te kijken of er nog  iemand gestemd heeft, haha!  

Moeilijk, moeilijk het was zwaar..... ik maak nog liever een tentamen hahahahha kon echt niet kiezen....er zijn wel al een aantal kopliggers...spannend!!

Jippie Jadey heeft ook 2 stemmen... ben erg benieuwd wat de uitslag wordt en naar het nieuwe thema. het fototoestel staat al op de oplader.

gr tammy

Hallo

Vond het stemmen ook moeilijk er zijn zo veel foto,s en leuke kindjes
Had het liefst op mijn eigen meisje gestemd dan had ze in ieder geval tenminste 1 stem gehad snik snik

Groetjes Monique

zucht, mag ik niet nog een keer stemmen? dan stem ik nu op het meisje in het gras (britt geloof ik), het blauwe slapertje (joey geloof ik), kamiel zittend in de kinderwagen en thijs op het grote bed (die heeft echt stoer zijn armpjes onder zijn kin). zucht.... en oh ja, op alle andere ook!

oohhh, sorry! natuurlijk ook op Renzo!! Echt wel een bijzondere foto hoor, hij kijkt zo geconcentreerd, hihi.
En oh ja, Wout met zn beentjes tussen de spijlen heeft ook mijn hart gestolen, zo ligt mijn kereltje ook vaak. En stoere joshua, en quinn die net gezwommen heeft. zucht.....nu vergeet ik er nog een heleboel

Terug
Bovenaan