vonden jullie kleintjes het ook zo lekker?

Zo, ik ben vandaag 6 maanden. En nu mag ik fruit gaan eten! Kom maar op met die lekkere hapjes!

Euieuiuuuhhhhhgggg! Moet dit banaan voorstellen? Het zag er zo lekker uit, maar het valt vies tegen!

Zo, ik ben vandaag 6 maanden. En nu mag ik fruit gaan eten! Kom maar op met die lekker hapjes!

IEuhhhhhhhhhgggg! Moet dit banaan voorstellen? Het zag er zo lekker uit, maar het valt vies tegen!

Hahaha, mooi gezicht hoor!

Mijn dochter vond banaan ook heel vies. Nog steeds trekt ze de eerste 3 happen een vies gezicht maar ze eet wel verder. Groenten vindt ze vanaf het begin heerlijk, maar fruit.....bah!    

MAAAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAA wat geef je me???
Zo kijkt hij, hihi heerlijk.

Wennen he kian... Yoëll moest in het begin ook erg wennen aan al die smaakjes, met als gevolg dat hij niet meer poepte door het fruit, dus zijn we begonnen met groente.
Maar nu gaat zijn mondje open bij alles waarvan hij denkt dat het eetbaar is hihi.

Pauline

Hier Yoëll met z'n taart(je). Maar twee hapjes slagroom hoor. Opa vond het een goed idee om het bordje met taart erbij te houden, haha nog geen 2 seconde later lag het....
juist op de vloer.

Pauline

leuk he die hapjes geven.
wij zijn met Mila al wat eerder begonnen.
ze heeft nu banaan,peer en appel  gehad.de eerste dagen moest ze ook erg wennen en trok ze me een snuutje zeg..
maar idd daar wennen ze wel aan en straks eten ze alles..net de klikko(of hoe je dat ook schrijft haha)
groetjes piewie

Terug
Bovenaan